Dnes Kuki prvýkrát mňaukal

Dodnes som Kukinkovi hovorila “pípadlo”, pretože len pišťal. Dnes, ako som vysávala, som počula slabé mňaukanie. Trikrát som pobehala celý dom v strachu, že som niektorý kožúšok zatvorila nechtiac do skrine a teraz sa nemôže dostať von. Ale až keď už boli všetky kožúšky zrátané a v plnom počte, došlo mi, že to asi ide z Kukinkovej karanténnej klietky na balkóne…

Kuki je ešte stále v karanténe. Prvá liečba giardií nezabrala, tak teta vetka zmenila liek na agresívnejší a dávame si druhé kolo. Lieky už dobral, teraz zbieram hovienka a v pondelok idem na koprológiu. Ak zasa nebude dobrá, bojím sa, že sa Kukinko v tej klietke už celkom zdivie… 😦

No tak som dnes vzala foťák a šla som si nahrať, ako sa hrá. Lenže než som sa dostala k nemu, stihol visiacej myške oddrapiť chvost a už zasa nemal za čím behať… Napriek tomu videjko a pár fotečiek sa podarilo (z jednej i druhej strany dverí 🙂 ):

Čo ty na to?

