Beruška, Lassinko, sieťkové dvere a švacnutý prst ;-)

Čakala som na to od roku 2012… ale dnes som sa dočkala: Lassinko oblízal Beruške hlávku a Berušinka oblízala Lassinkovi chvostík.  Netvrdím, že to tak zostane, ale 😀 .

Inak, včera mi skoro zdrhla Misty. Vyškriabala sa na sieťkové dvere na balkón až celkom hore a tkaná umelohmotná sieťka (poznámka: musím vymeniť za kovovú) sa utrhla z klincov. Ešteže som zvyknutá kontrolovať každý nečakaný zvuk! Vyšla som z pracovne a vidím už len chvostík vnútri a zvyšok z Mistinky vonku, smer Kukino… Zdrapila som chvostík a predviedla som Misty, že mi stačí aj chvostík, aby som ju dostala späť! 👿 Žiaľ, tým pádom sa v noci mohlo vetrať jedine na juh, čo domu veľmi neprospelo. Dnes som už pozatĺkala klince cez latku, aby sa to nedalo tak ľahko vyšklbnúť, a vetrá sa znova na sever a dá sa dýchať.

Bilancia: Misty zneistená, pretože včera dostala nacápané i nahúkané a odvtedy ju “nevidím”, ostatní vynervovaní zo zatĺkania, blondínečka švacnutý ľavý ukazovák, pretože po prste sa bije lepšie ako po klinci (mäkšie je to, hovado 😉 ), Kukino zdesený z rambajzu na jeho tichom balkóniku… ale dvere držia. Zatiaľ 😉 .

Čo ty na to?

