Prichádza Kuki

Tak ja sa vám predstavím. Som kocúrik Kuki. Predtým som bol kocúrik Zorro, nová mama ma chcela pomenovať Kiko, ale keď som prišiel, stále sa mýlila a hovorila mi Kuki, tak som nakoniec zostal Kukinko. A pre Angličanov: Cookie, koláčik, mlsnotka. Ale meno mám podľa kukadiel – takých veľkých, pekných, pozorných a naaaaramne zvedavých.

Pricestoval som až z Brezna. Mám asi 7 týždňov a už nemám maminku – bola divoplachá, tak nás len nakŕmila a potom sa vrátila späť na slobodienku. Ja teraz bývam v klietočke, takže aj ja sa raz prepracujem na slobodienku… Dnes mám ešte len “vychádzky”, kedy sú dvere zatvorené, aby som nemohol na chodbu. Na chodbe sú totiž schody a mohol by som spadnúť ako kedysi môj nový ujko Ryško. Odvtedy moja nová mama nedovoľuje malým oplašeným mačiatkam behať voľne po chodbe – až keď už sú väčšie a menej oplašené mačiatka.

Mám veľkú rodinu a časť z nej si na mňa zvykla okamžite. Ujo Lassinko ma povyňuchával a kedy-tedy sa už naháňame, ujo Šintík ma párkrát pacol, potom mu to prišlo ľúto a odvtedy mi vylizuje kožúšok. Ostatní ma ešte veľmi nemusia a najmenej ma ľúbia teta Pupsi a teda Misty – tie na mňa zatiaľ syčia a vrčia.

Pôvodne som mal byť dva týždne v karanténe, ale už druhý deň som tak pišťal na celý dom, že mi moja nová mama urobila klietočku priamo v obývačke, medzi ostatnými. Teraz tam niet miesta, ale okrem tety Pupsi a tety Misty si už ostatní na mňa zvykli. Najprv posyčali, ako ja na pierko, ale potom sa hrali cez mreže (ako ja s pierkom). A niekedy mi chodia kradnúť mačiatkovské granule, alebo chodia hore po klietke a špekulujú, ako sa dostať k môjmu mačiatkovskému mäsinku. (Nedostanú sa. 😀 Zjem ho rýchlejšie ako oni!)

Dnes sa predvediem len na fotečkách, čo urobila moja predchádzajúca mama Lenka, a na videjku, kde objavujem svoju “karanténu”. (Hehe. Vraj jedna izba. Dnes mi už patrí celý dom! 😀 )

Čo ty na to?

