Krásny deň :)

Aj keď dnešok u mňa nezačal najlepšie, bolel ma chrbát tak, že som mala čo robiť, aby som vstala z postele, poobedie to značne vylepšilo. Po dlhšej dobe som bola pozrieť moje mačacie krstniatka a musím povedať, že sú úplne úžasné🙂. Aj keď ma mrzelo, že Modroočka (=Mysty) najprv utiekla, keď som prišla, no potom som vyfasovala mávatko s pávím perom a malá Mysty sa začala ku mne chovať oveľa prívetivejšie🙂. Dokonca aj Ňusko sa mi nechal vyhladkať, Šintík mi zaspal na kolenách a Ryško spokojne spal kúsok odo mňa a dokonca si nechal babrať aj labky (to moje mačičky moc nemusia). Samozrejme som sa hrala aj s ostatnými (teda až na Cicu, ona je mačacia dáma a so mnou sa hrá len občas). Felinka je celá Lízka (teda vzhľadovo, povahou je oveľa prítulnejšia a hravšia) a jej bratia Morinko a Bobík sú nádherní huňatí kocúrikovia. Ktovie, či by ich Lízinka ešte spoznala a oni ju. Na balkóne zo záhradnej strany sa ukázal aj Bleki, vyzerá celkom spokojne. Časť poobedia sme s mačičkami a Helou trávili na balkóne, mačičky sa buď snažili loviť pierko (keď ich Mysty k nemu pustila) alebo lovili mušky, či objavovali kvety a ich listy. S Helou sme si príjemne skecli, medzičasom volal Aniel (týmto ho ešte raz pozdravujem a držím palce) a potom som sa podvečer pobrala domov. Moje domáce mačičky sa netvárili veľmi nadšene, keď som prišla, motali sa mi popod nohy a vyňuchávali, kde som sa celé nedeľné poobedie poflakovala. Myslím si však, že kuracím mäskom, ktoré dostali na večeru, som si u nich moju dnešnú absenciu ako-tak vyžehlila. Dunčík tiež dostal granule premiešané s kuracinkou, zhltol to ako malinu, inokedy sa tak neponáhľa s jedením. Nuž a potom som dala ešte prať a utekala von s dunčíkom, venčenie sme stihli s odretými ušami, len čo sme sa vrátili domov, začalo pršať (vďačná, že sme nezmokli). Moje kožúšky už spokojne odfukujú a ja prajem aj ostatným dobrú noc a pekný nasledujúci týždeň.

 

Čo ty na to?

