Misty

Už pár rokov som chcela siamskú mačičku. V útulkoch nijaká nebola, len v októbri minulého roka jedna Terezka, ale tú si nakoniec nechala dočaskárka s tým, že u mňa v mojom gangu by bola príliš vystavená ochoreniam, kým v dočaske nie😕 .  Do konca roka som mala utrum na mačky, tak som sa začiatkom tohto roka začala znova rozhliadať.

Asi týždeň pred Veľkou nocou som mala šťastie – našla som si siamské mačiatka. Keď som sa ozvala, bolo voľné už len jedno – a to presne to, ktoré som chcela! A tak 29. 3. do nášho života vkročila Misty.

Nenašla som si čas, aby som dávala postupne jednotlivé informácie, takže si urobím pre ňu takýto súborný článok, do ktorého napchám všetko.🙂

Tak pre úvod: Misty sa narodila 2.2.2016, je slečna a Čertisko s nevinným kukučom🙂 . Meno jej vybrali Gil a Jane Smith na fejsbúku. Iterovali, iterovali a keď už to začínal byť horor, rýchlo som súhlasila s Misty😉 . Tu mám fotky , kde je Misty ešte s mamou a súrodencami:

mačička1

mačička2

Misty je druhá zľava, tá s tmavším chrbátikom.🙂 Zlatíčko.🙂

29. 3. 2016: Prvýkrát doma

30. 3. 2016: Buváme na rukách

Mistynka sa vôbec nebála, hneď si izbu privlastnila a paničku tiež.🙂 Takto mi buvala na kolenách (30.3.):

31. 3. 2016: Hráme sa

Hráme sa z plných síl (a tých síl nie je málo😉 ):

2. 4. 2016: Hryzkoš-drapkoš

Misty našla v kúte červenú tašku a dobre sa s ňou pohrala:

A tuto “buváme” – teda hryzieme, čo dostaneme do pazúrov😉 :

3. 4. 2016: Čertíča

Z Misty sa pomaly ale iste vykľúva bytosť pekelná – a preto dostala pracovnú prezývku “Čertisko”🙂 :

4. 4. 2016: Už sme veľký šéf

Misty mi pomáhala úradovať – tým, že sa ma podsadla😀 a nakoniec sa natoľko unavila úradovaním (=driapaním sa po operadle), že sa schúlila do klbka a buvala:

Večer došli výsledky z koprológie a boli negatívne. Očkovať sa bude o 2 týždne, až bude mať Misty 10 týždňov, dovtedy už ale môže byť s ostatnými. Jediný problém je, že ju nemôžem nechať voľne behať po dome – je šaľo oplašený a mohla by spadnúť zo schodov presne ako kedysi Ryšík. To neriskujem. Radšej jej vytvorím pomocou klietky bezpečné “teritórium” v obývačke, kde bude v prvé dni zatvorená, aby sa mohli vzájomne oňuchávať, ale nemohli ju biť. (Alebo ona ich, ako som zistila neskôr.😉 ) Keď budú dvere obývačky otvorené, bude Misty zavretá v klietke; keď budeme pozerať telku, zatvorím dvere a pustím ju von a tí, čo budú s nami v izbe, sa s ňou môžu zoznamovať. (Zvláštne, ako v prvé dni odrazu nik nejavil záujem byť v obývačke.😉 ) Zábery na Mistyinu novú klietku sú z 5.4., kedy som už mala lepšie svetlo.

5. 4. 2016: Mistyina klietka

11. 4. 2016: Pustená z reťaze

Už pár dní som začala púšťať Misty na hodinku-dve z klietky von. Po pustení okamžite nesmierne besnila a lietala ako s nasoleným podchvostíkom😛 , ale to som nikdy nemala foťak po ruke a tak o túto skúsenosť prídete… Ale podarilo sa mi ju nasnímať aspoň v jej “miernejšom” režime, ako šantí s ostatnými…

17. 4. 2016: Historický moment

Dnes je historický moment. Doteraz sa ostatní s Misty buď naháňali, alebo oveľa častejšie sa pred ňou zachraňovali celkom hore na škrabadlo (odkiaľ ich potom aj tak vysekírovala, pravda, Cicuška😉 ?), ale dnes, keď už bola dlhšiu chvíľku ticho, šla som ju hľadať. I našla som ju vlezenú pri Lassinkovi v jeho pelechu…

Lassinko ju chvíľu trpel, nevyzeral najšťastejšie, ale keď šla okolo Pupsinka a začala na Misty syčať, Misty za začala pechoriť a to už bolo na Lassinka priveľa a zdrhol na horné poschodie.🙂

A týmto by sme sa dostali do ažurity🙂 . Dnes bola Misty celé popoludnie pustená z klietky, už chodí s mojím doprovodom aj do predsiene. Chcela som aj, aby všetci žerkali pokope, ale Misty radšej lietala, než aby žerkala, tak som ju nakoniec vrátila do klietky a servírovalo sa tam.🙂

2 thoughts on “Misty

  1. […] konečne spracovať všetok foto- a videomateriál z Misty. Už som k jej príchodu urobila aj článok a všetko to tam je. Môžem upratať […]

  2. gildor24 píše:

    To nebol horor, to bolo verbálne dobrodružstvo😀

Čo ty na to?

