Džentlmen? Nie až tak…

Včera som bola svedkom toho, že môj džentlmen Blekino nie je až taký džentlmen, ako som si myslela… Už pred pár dňami som videla Miminku vzadu na záhrade na návšteve u Blekiho. Aj včera došla pozrieť. Poňuchala haraburdie na zadnom balkóne, staré záchodíky, ale len čo sa priblížila k Blekinovmu peliešku a jeho miskám, normálne po nej vyštartoval a zahnal ju až dole schodmi… Pritom pred domom sa správa ako skutočný džentlmen, nechá ostatných papať zo svojich misiek a ležať v jeho brlôžkoch – ale za domom, to je výlučne jeho teritórium…🙂

Aj mi bolo Miminky ľúto, aj sa teším, že nás Blekino tak obľubuje.🙂

Čo ty na to?

