Bleki nie je bezprízorný

Dnes sme s Blekinkom boli u tety vetky. Držal sa statočne, najprv v prepravke trochu vystrájal, ale potom sa upokojil a predviedol, aké milé mača on vie byť.

Teta vetka ho pozrela, vzala mu krvičku a urobila test na mačacie HIV a leukémiu. Výsledok bol negatívny, takže😀 . Potom mu vyčistila ušká, lebo ich mal zaprasené, ošetrila rany po kliešťoch a pozrela sa mu do papuľky. Zistila zubný kameň, ale hlavne – totálne zapálené hrdielko…

No a potom kolega mal nápad a povedal, nech zistíme, či Bleki nemá čip.

Mal. Patrí paničke, čo býva o ulicu ďalej. Už mám aj kontakt a večer sa ide volať a odniesť tulák domov.🙂

Volá sa Cecon. Ale pre mňa naveky zostane malý Blekinko.

6 thoughts on “Bleki nie je bezprízorný

  1. Sun Belangelo píše:

    Tak, Blekinko je už doma. A spolu s ním tam v búdke býva Miminka (“Sivka”), ktorú pani nechala tiež už medzičasom vykastrovať. A jej maličké predsa len prežilo. Je to cicuška a volá sa Lola.🙂

  2. Sun Belangelo píše:

    Už včera večer bol Bleki späť na okne. A dnes ráno sa spolu s Miminkou nasťahovali na schody a vymňaukávali si svoje granule. Miminka sa nechala hladkať, potom na mňa začala syčať a packala ma, potom sa nasťahovala k hryzkajúcemu Blekinkovi a odstrkovala ho od misky, ale nie na to, aby sama žerkala, ale aby ju ošmajchlila (a prevrhla). Tak som na ňu zľahka fúkla, na čo na mňa začala napálene syčať a odbehla o kúsok ďalej a ošmajchľovala schody, celá urazená.😉

  3. ambala píše:

    teda toto som necakala, ze budu mat obaja panicku. ale mena Bleki a Minimi sa mi pacia viac ako ich skutocne😉

    • Sun Belangelo píše:

      🙂 Pre mňa sú ich “skutočné”. A oni paničku nemali až do novembra minulého roku. Kočka si takisto ako ja všimla, že Miminka je extrakotná, a na rozdiel odo mňa sa jej ju podarilo odchytiť. Blekino bol vraj nejaký potrhaný a tak ho vzala k vetovi a už ho nechala aj kastrovať. Majú u nej na spodnom balkóne takú super zimnú búdku a je im tam tak dobre… Je to ten dom, čo má hore na balkóne mačaciu voliéru. Už som si vypýtala kontakt na pána, čo to robil.🙂

      • ambala píše:

        aha, takze volakedy boli naozaj volne zijuce bezbudove macicky. domcek s volierovym balkonom maju veru len na skok🙂 a videla si aj malu Lolu?
        pre mna su aj tak nadalej Bleki a Minimi🙂

      • Sun Belangelo píše:

        Videla som Lolinku😀 , je sivá so svetlejším melírom, myslím, že jej tatko je Mravec (tiež mal taký kožúšok, ako korytnačinový, len tmavo- a svetlosivý, a hlások taký, že keď zamravčal, tak pukali bubienky😛 ).

Čo ty na to?

