Blekino za mrežami

Po dvoch dňoch pobytu na záhrade Bleki záhadne zmizol. Objavil sa až poobede – a znova pred domom. Prišiel si po svoje pohladkanie a papu a sprevádzala ho Miminka, ktorá sa tiež nechala vyhladkávať, hoci keď jej to bolo veľa, pacla ma. Prehmatala som ju; nemá bruško, takže možno ju už dali kastrovať tam, kde sa obvykle zdržiava. Nakŕmila som ich, pohladkala som ich a šla som si po svojom. A Blekinko sa znova dobýjal dovnútra, vysedával pod dverami a smutne nahliadal dnu.

Naštvala som sa. Povedala som tým tam hore, že som im na povel, ale ak chcú, aby som sa oňho postarala, budú mi ho musieť sami nahnať do prepravky, pretože Blekinko sa okamžite začal vzpierať, keď som ho chytila. Tak som si umyla ruky v nevine a predstavovala som si, ako Krídlatí behajú za kocúrom a chytajú ho.😀

Dnes sme pokračovali v prácach okolo bazéna. Blekina nebolo nikde vidno a kolega začal nosiť betónové dlaždice do domu. Po prvom raze Blekino nabehol a začal sa mu znova pliesť pod nohy a podrážať ho. Takže kým kolega oddychoval, ja som vzala prepravku, prišla som k Blekinovi, chytila som ho, preniesla som ho od chodníka až do domu a vopchala do prepravky. Potom som prepravku vyniesla na poschodie na balkón, kde mám nachystanú karanténnu klietku, a tam som Blekina vypustila. Akosi som čakala, že za pár minút už bude dole v záhrade…

Tentokrát nebol. Zostal sedieť v klietke, neľúbilo sa mu tam, ale keď som mu doniesla žrádielko a neskôr záchodík, vôbec sa nepokúšal zdrhnúť. Jednoducho nastrčil chrbátik a nechal sa vyhladkávať.

Príšerne slintá. Dnes už som bola taká poničená, že som k veterinárke s ním nešla. Skúsim zajtra. Budem rada, keď sa naňho pozrie, aby nemal nejaký sasafras slintavkový. Urobíme koprológiu, poliečime, čo poliečiť treba, a ak sa bude aj naďalej tak hrnúť k Mačičkám, pustíme ho dovnútra. Ale odčerviť a zaočkovať ho nechám pre istotu ako vonkajšiu mačičku, pretože neviem, či vydrží byť vnútri. On by chcel aj slobodienku, aj labzovať po Cicahauze.🙂

Čo ty na to?

