Už je nás dvanásť: Bleki

Celú zimu mi pred domom strávili Miminka a Blekinko. Kŕmila som ich, šmajchlila som ich. Miminka sa na jar stratila a býva niekde inde, príde len kedy-tedy, ale Blekino zostal. Vidno na ňom, ako ho zaujímajú Mačičky – oňuchávajú sa cez sieťku na okne, ležkajú každý zo svojej strany, keď sa u nás kŕmi, Blekino smutne pozerá dovnútra… Prejavuje sa presne tak, ako keď Cica chcela do domčeka.

Tak som si povedala, že budiž. Počkala som, až sa mi vráti moja karanténna klietka, a v pondelok som vzala prepravku, zdvihla som Blekina, vložila som ho do nej a odniesla som ho do klietky. Chúďatko, vyľakal sa, ale nemala som čas sa mu venovať (vlastne som ho odchytila preto, že kolega nosil ťažké veci, Blekino sa mu plietol večne pomedzi nohy a hrozilo, že ho “sundá”). Išli sme robiť do záhrady a ja už som špekulovala, ako to urobím s veterinárkou… keď tu pozerám a Blekino stojí pri bazéne, meter odo mňa.

Vybehla som hore – a klietka bola prázdna. Neviem, ako sa dostal zo zatvorenej klietky (skontrolovala som ju) a zoskočil z prvého poschodia do záhrady bez toho, aby sme to boli počuli. Proste to bol zjavne pokyn, že nemám Blekina dávať k tým svojim.

Pokúsila som sa ho znova chytiť, ale tentokrát sa už nedal, utekal predo mnou.

No a odvtedy býva Blekino na záhrade. Pôvodne som to považovala za najlepšie možné riešenie – bol preč z ulice a od áut, na záhrade sa mu páči, lenže nemám urobenú “prechodovú komoru” medzi domom a záhradou a tak zakaždým, keď ho chcem pohladkať, musím zatvoriť Mačičky do izieb. A Blekino chce hladkať non-stop. Večer už smutne ležkal pri dverách a pozorovali sa s mojimi kožúškami, ráno pribehol a natrčil hlavičku. Pokúsila som sa ho vziať znova na ruky, ale vykĺzol sa mi. Pár dní počkám a zopakujem pokus. A dovtedy mi bude pukať srdce, pretože vidím, ako by sa chcel hrať s ostatnými, a nemôžem ho k nim pustiť. Najprv veterina a karanténa.

Čiže riešenie je úchodzie, ale Blekinovi nerobí dobre, mne nerobí dobre a moji sú už celkom nervózni z toho, že “predná” mačka sa presťahovala “dozadu”. Myslím, že ma čaká zábavné leto.

Vlastne nás bolo dvanásť už po celú zimu.🙂

Čo ty na to?

