:-)

Dnes večer sa mi splnil jeden obrovský sen… Sedela som a pozerala telku. To býva Beruškin čas – príde, ľahne si mi na brucho a nechá sa vyšmajchliť do zbláznenia, dáva mi pusinky a vylizuje mi ruku… Lassinko na ňu vždy gáni a oňucháva ju, ale keď je raz miesto zabraté, už si nepomôže a predo mnou si ju netrúfa šklbať.

Dnes to bolo inak. Ešte som si poriadne nesadla, už mi na brucho skočil Lassinko, roztiahol sa a spinkal. Hladkala som ho o dušu spasenú, pretože lebo😉 , a jemu bolo tak dobre, že skutočne zaspal.

Po čase ho to už prestalo baviť a šiel sa prebehnúť. Len čo Beruška videla, že je miesto voľné, uvelebila sa na mojom bruchu ona a začali sme sa navzájom pusinkovať.

Vtedy pribehol Lassinko. Zbadal, že Beruška je na kresle, a začal brúsiť naokolo. Nakoniec vyskočil na kreslo a keďže moje brucho bolo obsadené, ľahol si mi na bok tak, že predné labky mal na Beruške. Beruške sa to vôbec nepáčilo a začala protestovať, ale hladkala som ju ako divá, tak sa nakoniec ukľudnila. Lassinko neútočil, len tam bol a svojou prítomnosťou na ňu tlačil.

Chvíľu tak ticho ležali bok po boku a ja som sa vytešovala, keď tu odrazu sa Beruškina hlávka otočila k Lassinkovej – a Beruška mu oblizla uško! Najprv len tak opatrne, ale potom jej zjavne zachutil, pretože mu vylízala celú hlávku. Robila to dosť drsne a Lassinko sa začal chemrať na protest, ale hladkala som raz jeho a raz Berušku, takže to predsa len nejako zniesol. Nakoniec si položil hlávku na Beruškin zadok ako na vankúšik a hodnú chvíľu tak ležkali obaja.

🙂

Mám taký pocit, ako keby toto vylizovanie bolo niekedy prejavom dominancie, niečo ako “aha, čo si ja môžem dovoliť a ty to musíš zniesť”. Tentokrát to Beruške prešlo, ale zas nie až tak; len čo som vypla telku, už ju Lassinko poriadne prehnal.

Ale aj tak🙂 . Dočkala som sa. Po troch rokoch.🙂

 

Čo ty na to?

