Ticho neznamená, že sa nič nedeje… Pokroky! :-)

Dlhšie som sa neozývala. Mala som iné senzácie. A tak sa nikde nezachytilo, že:

  1. Ňuso začína vyhľadávať moju spoločnosť. Vylezie prednými labkami na kreslo a vyňucháva. Ešte sa bojí uložiť mi na kolenách, ale už sa k tomu schyľuje… dúfam.🙂
  2. Ňusík a Bobík majú novú zábavu – ako im dávam granule do misiek, oprú sa prednými labkami o linku a nastavia papuľku a čakajú, kým im do nej dám nejakú granulu. Ňuso elegantne, Bobík mi niekedy urve ruku😉 .
  3. Lassinko a Beruška sa nejako dávajú dohromady. Začali sme konzervičky papať dvaja z jedného taniera a Beruška nemá problém papať spolu s Lassinkom… Lassinko ju vyňucháva a ona mu kedy-tedy zavalí, ale už bolo aj také, že Beruška mi ležala na bruchu a Lassinko sa k nám prikmotril a ľahol si vedľa nej. Každý hlávku síce na inú stranu – ale predsa len…
  4. Jeden veľký sen sa mi splnil, aj keď asi len omylom: Berušinka mi ležala na bruchu a prisadol si Šintík. No a bolo tam málo miesta a Beruškina hlava mu trčala pod ňufákom, tak jej začal vylizovať kožúšok. Obvykle ju naháňa, ale tentokrát mi splnil obrovské želanie.🙂
  5. Cica sa začína prikmotrovať. Ona je taký individualista, moc sa s ostatnými nemusí, ale už sme sa párkrát spolu hrali. A nosí mi bruško na pohladkanie. Začali to okrem Gayky robiť aj Ryšík a Morinko, no a Cicuška. Niekedy to pochytí Pupsinku, ale tá je príliš neobsedná, než aby som sa k nej dostala skôr, než už za niečím uteká.🙂
  6. Najnovšie máme hit – naháňanie pávieho pierka na šnúrke. Idú sa zadupať, ako to milujú.
  7. Každý deň nám sedí na parapete Blekino (vonkajší kocúrik prítulný túlavý). Ňuso sa ide dobreže nie prepasírovať cez sklo, ako by ho bil… Ostatní ho len ostražito sledujú, no on im zívne do ksichtíku a keď blondínečka vybehne dosypať granulky, tak sa pribehne nechať pohladkať.

One thought on “Ticho neznamená, že sa nič nedeje… Pokroky! :-)

  1. jarah píše:

    Tak je všetko v poriadku🙂

Čo ty na to?

