Lassinko a Beruška

Lassinko a Beruška sa nemusia už pár rokov. Mám dva sny: jeden je, že Lassinko a Beruška popri sebe nažívajú bez bitiek. Druhý je, že niekto z ostatných dostane nápad vylízať Beruške kožúšok (a ona to pripustí).🙂

Včera som sa dostala o krok bližšie k prvému snu. Ako som večer pozerala telku, príde ako obvykle Beruška, vyskočí si mi na brucho a nechá sa hladkať. Ak tam ešte nie je, príde niektorý iný kožúšok a tiež sa nechá hladkať.

No a včera Beruška prišla, uložila sa a vrnela ako traktorček. I šiel okolo Lassinko, pristavil sa a začal jej vyňuchávať riťulu, potom vyskočil na kreslo a pokračoval vo vyňuchávaní celého kožúška. Beruška už bola v strehu, ale ešte stále vrnela a ja som ju i jeho hladkala, aby si spojili príjemný pocit s existenciou toho druhého.

Lassinko váhal. Chcel sa usadiť, začal sa ku mne túliť, ale Beruška mu zavadzala. Zoskočil a šiel si po svojom.

Asi o hodinu sa vrátil. Vyskočil na kreslo a usalašil sa tesne vedľa Berušky, chvostíkmi k sebe a hlávkami každý na inú stranu. A ja som hladkala a hladkala a hladkala o dušu spasenú.😀

Takto vydržali asi päť minút, lenže potom spadla Pupsinka z kratzbaumu (asi tam zaspala či čo) za výdatného rachotu a obaja sa rozbehli iným smerom. Koniec Raja, pokračuje sa v nepriateľstve.😉

2 thoughts on “Lassinko a Beruška

  1. ambala píše:

    🙂

    ja mam mini novinku tykajucu sa Lizky. mam pocit, ze slecna zacina prichadzat na chut domacemu zivotu a prostrediu. v piatok sa mi nechala hladkat (aj ked iba chvilu) aj mimo jej bezpecnej klietky a dokonca som nemala v ruke ani misku s papou. no potom si spomenula, ze som vlastne nepriatel, urobila vrrrr a odkracala do klietky. so Sofinkou sa nemusia, ale mam pocit, ze Fufu sa jej boji (aj vcera na seba vrcali a Fufu nevedela ako sa dostat z balkona dnu, pretoze tam stala Lizka). ostatne kozusky sa nazvajom viac-menej toleruju / ignoruju (Lizka a dunco).

    • Sun Belangelo píše:

      Aj tak sme mali obrovské šťastie… Včera som v hundkatzemaus videla, že niektoré vonkajšie mačky si nikdy nezvyknú na život vnútri a potrebujú výbeh, aj keď sú napríklad slepé… Že si Lízka zvykla, je zázrak. Mňa teraz trochu trápi, že som už vyše týždňa nevidela túlavú Tiki, čo mala tiež bruško, ale ešte nie na mačiatkovanie… A dnes dám Felinke dole golierik. Bruško sa krásne zahojilo a rana je už aj zarastená krátkou srstičkou.🙂

Čo ty na to?

