Rodíme!

Tak, blondínečka doložila, aká je ženiálna… Minule som písala, že Minimi už má asi mačiatka.

Dnes sme boli s Pupsinkou a Felinkou u veterinárky a ako sme sa vrátili, pred domom na slniečku ležkala Miminka. Ja som prešla okolo a kolegovi som zakázala na ňu pozerať, aby ju nevyplašil (mačky to nerady), no on ako pozerá, tak pozerá… a odrazu vraví: Heli, tu je jedno mladé!

Vybehla som von a skutočne, vedľa maminky Miminky ležká malá verzia Miminky s hodvábnym sivobelasým kožúškom a cucká. Buď Miminka práve rodí (ale na to bolo mača príliš suché), alebo si preniesla mačiatko k nášmu domu, kde je furt nejaké žerky.

🙂

Volala som veterinárke, ale vraví, že len jej dať prístrešok (ten tam je, Šintíkova detská búdka) a papi (to tam je a pravidelne dopĺňam bufet).

No, uvidíme. Držím Miminke palčeky a budem poctivo nakladať aj mačiatkovské granulky a papu, nech sa malé majú dobre. Dúfam, že zostanú okolo domu; je to tam bezpečnejšie – aspoň pred psíkmi.

One thought on “Rodíme!

  1. Sun Belangelo píše:

    No, nie som si istá… Keď zaliezlo slniečko, Miminka i s mačiatkom sa vyparili. Takže teraz mi to vyzerá, ako že mi ho doniesla ukázať, aby ma namotivovala ešte lepšie plniť misky. Namotivovala.🙂

Čo ty na to?

