Felinka má po sterilizácii

feli po sterilizaciiPred chvíľkou som doniesla Felinku späť od veterinárky. Dnes ju sterilizovali. Mali ju už pred týždňom, ale len čo som ju objednala (pred dvoma týždňami), začala Felinka kýchať o dušu spasenú, tak sme to posunuli o týždeň. No a včera bol odvoz a bolo treba ísť so Chantalkou k lekárke, pretože celkom sipela, ako mala zapchatý ňufáčik, tak som vzala aj Felinku, nech ju kuknú, či ju možno operovať. Felinka sa ukázala byť totálne v poriadku, tak sme dohodli, že dnes sa operuje. Len keď som došla domov, začala odrazu lietať a mraučať, až som volala späť veterinárke, že neviem, či práve nedostala ruju… Našťastie po hodine-dvoch sa skľudnila, takže dnes ráno som bežala so sebou na chirurgiu, potom späť domov, narvala som Felinku do prepravky a bežala k veterinárke. Ale to ma tak vyčerpalo, že som už poprosila kolegu, aby nás večer odviezol autíčkom.

Teta doktorka povedala, že sa práve začínali pohlavné orgány nalievať krvičkou, takže do pár dní by zrejme Felinka hárala (či čo to robia) a bolo by sa čakalo znova najmenej týždeň… Vraj mala aj nejakú cystu pri maternici, ale vzalit o sakumprásk, takže by mala byť v poriadku. Doma dostala golierik a odvtedy je namrzená. (Ja sa jej ani nedivím; od rána nijaké žerky, ešte aj anestézia, vláčenie po autobusoch v prepravke, do ktorej fúka – a poriadne studený vetrisko – no kto by nebol namrzený?)

No a potom sa fotilo🙂

This slideshow requires JavaScript.

4 thoughts on “Felinka má po sterilizácii

  1. jarah píše:

    Zlatúšik, nech sa drží🙂 odkáž

  2. ambala píše:

    moja mala. prosim pohladkaj ju aj za mna. ja som prave umravnovala jej mamu Lízku a Fufu, pretoze si milostive damy skocili pazurikmi do kozuskov.

    • Sun Belangelo píše:

      Čoooo?😯 Už sa kontaktujú? Včera som podávala správu o Lízinke veterinárke. Dúfam, že som si moc nevymyšľala.😉

      • ambala píše:

        hej, tak skusmo. Fufu bola v izbe a motala sa okolo klietky. Lizka vypochodovala von z klietky, najprv nuch-nuch a potom skrekot / buchot a mlade damy uz po sebe startovali. Čiky uz bezne chodi Lizke do klietky a spava na skrinke pri klietke, ale ziadne velke kamosky zatial nie su. no a Čičo sa z casu na cas pomoce okolo Lizky. to je vsetko. neviem kolko a ci niekedy budu kamosi (vsetci 4 navzájom).
        dunco k nej nechodi, aj ked mam podozrenie, ze jej chodi v mojej nepritomnosti (ked som v praci) vyzierat misku s granulami. miska je vecer vzdy prazdna a ked som napr. cez vikend doma, tak jej v pohode vydrzi dane mnozstvo az do dalsieho dna. a inak Lizka sa uz nechava celkom slusne vyhladkavat a skrabkat (aj po hlavicke, pod krkom a za uskami), ale zatial je to stale podmienene plnou miskou v ruke.😛

Čo ty na to?

