Domestikácia pokračuje

Včera na obed sedeli pod dverami Minimi a Bleki. Išla som im nasypať granule. Bleki mi hneď vopchal hlavu do misky, že som mu musela sypať pomedzi uši. Minimi sa okolo granulí veľmi nemotala, tak som im po chvíli priniesla ešte konzervičku a rozdelila im ju na dve misky, aby sa neodháňali (hoci Bleki sa potom nevedel rozhodnúť, z ktorej misky chce žerkať on).

A potom sa mi dali POHLADKAŤ. Obaja.😀 Aj moja malá, nemotorná, bruškatá Minimi, ktorej nôžky už začínajú byť na to bruško prikrátke.

Aha, a ešte jedna info…. Myslím, že to bolo cez víkend či kedy. Minimi bola na schodoch sama. Otvorila som dvere do domu a ona po chvíľke vliezla do predsiene. Síce len na pol metra, ale všetko si dôkladne oňuchala, potom sa vrátila von a uložila sa spokojne na rohože.🙂

Čo ty na to?

