Už papáme spoločne (niekedy)

Dnes ráno sme papali všetci spoločne. Už sme nemali nijaké špeci diéty, všetci sme žerky jedny granule a tak mi bolo jedno, či sa budú vyháňať z misiek alebo nie… Morinko jediný má ešte vyháňavú náladu, ostatní sa držali pekne svojej misky, no a Morinkovu som ponúkala ako náhradu za tú, ktorú práve okupoval.

Na obed čakali už pouličky pred domom, takže boli kapsičky. Minimi má už také bruško, že takmer nevie chodiť po schodoch. Držím jej palčeky, nech to dobre a v zdraví preskáče. Už sa len trochu odtiahnu, keď dávam do misiek, už neutekajú preč. Musím si s nimi vybudovať dôveru, aby som ich dokázala odchytiť a nechať sterilizovať.

Zato Lízatká papali obed (kapsičky) pekne v klietke – a ešte asi dlho budú. To by sa nikto nenajedol, keby boli všetci na kope! To ešte aj spôsobná Felinka začína vymýšľať, z ktorej misky ešte nežerkala… a keď nesiem misky, vešajú sa po klietke, že ju takmer prevrhnú!

One thought on “Už papáme spoločne (niekedy)

  1. ambala píše:

    🙂 no my este furt nepapame spolocne, Lizinka odmieta nufak vystrcit z jej izby (akurat vybeh na balkony ju zaujima a tam aj ide), ale papat chce zasadne len v bezpeci jej velkej klietky.
    v piatok som pri venceni dunca videla “otecka” Lizatiek, mala som pocit, ze hlada Lizinku, pretoze sa motal presne v miestach, kde sa volakedy pohybovala Lizinka a nejak tak vycitavo na mna kukal.
    inak nove nemame nic, len ja som zas nakapata😦
    pozdravujem Lizatka a vlastne vsetky moje mnau krsniatka.

Čo ty na to?

