Stenové tetovanie v kuchyni

Pred dvoma dňami sme mali pohromu. Teraz mám zlé obdobie, veci a vzťahy sa kazia (a nie je to len moja interpretácia). No a pred dvoma dňami ráno som umyla kuchyňu dezinfekčným prostriedkom, pretože keď Mačičky žerkajú, tak niekedy im padne aj na podlahu a žerkajú z nej.

Na obed som šla vyskúšať dať im žerky všetkým, bez zatvárania Morinka do klietky. Nachystala som misky, naložila papu a otvorila im dvere. A kým som rozdávala misky, vyskočil Morinko na linku doprostred ostatných, jednu zhodil na zem a potom zoskočil do mláky šťavy a mäsa a začal jesť. Zvyšok šťavy a mäsa sa nepravidelne rozmiestnil po zvyšku kuchyne a zafŕkal steny… Mäso viselo dokonca z povaly!

Zrúkla som ako fúria. Morinko sa zľakol, ale videla som,že už má celé bruško namočené v šťave a má od šťavy labky, tak som ho zdrapila a držala na mieste, aby mi nezaprasil aj zvyšok domu. Ostatní zdrhali alebo šokovane pozerali na pohromu. Vyhnala som ich z kuchyne, zdrapila som Morinka za krk a vyniesla som ho na poschodie do vane a poriadne som ho vysprchovala. Síce sa mykal a kňučal, ale podarilo sa mi dostať šťavu z jeho kožucha… Vyšúchala som ho uterákom, vyložila na radiátor a zavrela v kúpeľni, aby schol.

Potom som sa vrátila dole. Najprv som skusmo pustila do kuchyne najväčších žrútov, či nezlížu zvyšky mäska, ale asi cítili z podlahy dezinfekčný prostriedok alebo boli v šoku, ale nepustili sa žerky. Tak som ich zasa vyhnala a vyumývala som kuchyňu i svoje topánky (boli celé od šťavy) a potom som ich zavolala znova žerky. A skoro ma trafil šľak po druhýkrát, pretože z toho šoku boli vydesení a takmer nežrali.

Mäsinko skončilo u vonkajších mačičiek. Ešte dnes sa oblizujú.😕

A ja musím vymaľovať kuchyňu. Teraz chodia okolo stien a fľaky zo šťavy oblizujú. To tiež nepotrebujem.😕

Čo ty na to?

