Kung-fu bosorka v akcii

Nedávno som sa na Eprakone označila za kung-fu bosorku. Minulý týždeň som dostala dôkaz, že to tak je… Išla som na záchod. Záchod mám v kúpeľni a v kúpeľni hore pod stropom mám aj malé okienka. Niektoré ľahšie a šikovnejšie kožúšky s radosťou do nich vyskakujú a potom sa cítia ako kráľ Cicahauzu (najmä Lassinko). No a už asi pred týždňom začala vyskakovať aj Felinka. S rozdielnym úspechom. Vyskočí na záchod (doska je vždy dole), odtiaľ na vaňu a odtiaľ do oknienka. Minule sa aj strepala s veľkým rachotom, pretože pozhadzovala do vane kamene, čo mám na jej kraji.

No a tak si idem na záchod, zdvihnem dosku a idem si sadnúť, keď tu sa ako veľký víchor prirúti Felinka, rozbehne sa a skočí na záchodovú dosku – lenže tá už je hore… Už som videla, ako vyťahujem mača zo záchoda a umývam a suším ho… a krvácam, pretože Feli je šarkan so zubami a pazúrmi. A celkom bezmyšlienkovito mi ruka vyletí nahor, zdrapí Felinku za chvostík tesne v okamihu, keď už jej predné labky padajú do záchodovej misy, a prenesie ju na kraj vane, odkiaľ ale vydesené mača zdrhá.

Ja z krajiny šnekov som to proste zvládla, hoci moje podvedomie bolo už nastavené na šampónovanie.🙂 No proste kung-fu bosorka.😉

 

Čo ty na to?

