Hodujeme na schodoch

Dnes ráno ma čakali vonkajšie mačičky pred dverami. Včera na noc som im nenasypala granulí, nech nezabudnú loviť myši, ale myši ich zaujímajú zjavne menej ako servírovaná papa. Vzala som do hrnčeka granule a niesla ich von. Bleki na mňa zasyčal a odbehol, z prvého schodíka sledoval, ako idem sypať, ale len čo padli prvé granule, pribehol a vopchal hlavu do misky. A predtým na mňa zlostne zasyčal. Rátam, že je príbuzný s Lízinkou.😉

Pokúsila som sa ho pohladkať, ale ucukol, tak som ho nechala žerky. Za ním sa vynorili Minimi a Malý Felix, tak som šla dovnúptra, naložila som ešte kapsičku do ďalšej misky, pridala imunoglukan pre Minimi a jej mačiatka a vyniesla ju von. Minimi hneď začala žerkať, ale po chvíli ju vystrnadil Bleki od misky, tak sa presťahovala ku granuliam. Malý Felix (asi jejpotomok) sa tiež hrabal ku granuliam, ale ho vypackala a vyhnala.

Myslím, že budem musieť doložiť ďalšiu misku.

Čo ty na to?

