No ja sa zmyším…

Keď som sa dnes vracala od doktora domov, sedela na schodoch Minimi s bruškom ako balón. Tak som jej doniesla Whiskas do misky a sledovala som, ako žerká (spoza dverí, pretože ona len z bezpečnej vzdialenosti).

Pred chvíľkou som si dovarila obed a už len zo zvyku idem pozrieť pred dom… a tam pod dverami sedí Felix a čaká, kedy sa bude servírovať. Tak som sa obrátila a šla som po ďalší Whiskas.

Keď som otvorila dvere, už vedľa Felixa sedela Minimi a dole pod schodami Bleki a menšia verzia Felixa, ktorú som tam dovtedy nevidela… a z ulice bežala ďalšia mačka.😀

Ako som začala nakladať do misky, Felix a Minimi mi dýchali na lakeť. Žiadna “bezpečná vzdialenosť”. Žerky-tájm.🙂

One thought on “No ja sa zmyším…

  1. jarah píše:

    Máš reklamu na mačací hotel😀

Čo ty na to?

