Spomienky na Lízinku 😊

Dnes som nesmierne pyšná na moje kožúšky… Felinka prvýkrát papala s ostatnými a nevyháňala ich z misiek! Vydržala po celý čas. Asi pred mesiacom som ju musela pri takomto pokuse odchytiť a vopchať do klietky, aby sa ostatní nažerky, ale tentokrát to ustála. Mala ešte svoje mačiatkovské granulky, ale misku už mala pri Ryšíkovi a Pupsinke a dala im pokoj. Akurát Šinťo sa držal trochu bokom, keď tam bolo o jeden kožúšok viac v “jeho” rohu.

Potom ešte Lízatká dorážali misky po veľkých a všimla som si, že Morinko je už na dĺžku tak veľký ako Ryšík (čo je len o chlp menej ako Ňusík), ale pretože má kratšie labušky, je o nejakých 7 cm nižší a vyzerá menšie. Až do chvíle, kedy sa rozloží pri miskách.😉

Po večeri sme boli kŕmiť ešte našu dvanástu mačičku, pouličku Minimi. Sedáva pod dverami, zamňauká mi, že je tam a mohlo by sa servírovať, a blondínečka nabehne s konzervičkou. Dnes mi pripomenula Lízinkovské krmenia, pretože opatrne odbehla o pol metra ďalej a potom na mňa zasyčala, ako to, že už nemá plnú misku…😛

One thought on “Spomienky na Lízinku 😊

  1. ambala píše:

    dnesne news o Lizinke:

    1. rano moj cteny kocur Čičo cihal a zaparal do Čiky, ktora uz nevedela chuda kam sa pred nim schovat. na moje velke pocudovanie sa Lizinka takmer vyrutila z “jej” izby a chcela robit s nimi poriadky. lenze do cesty sa jej priplietla Fufu, tak potom nevedela, co ma robit. nakoniec som poriadky robila ja. (pre uistenie – vsetky moje mackovite selmicky su zive a zdrave a tiez selma psovita, ktrora tuto dramu celu prespala).

    2. dnes vecer som zistila, ze sa Lizinka naucila nieco nove (myslim si, ze najskor od kocura Čiča), a to ako si otvorit skrinu a potom sup lahnut si a spat tam na mojich veciach. chcela som pri tejto cinnosti Lizinku odfotit, ale jej vysost prskavkova mala na fotenie svoj nazor – t. j. zdrhla, sycala, vrcala. a kedze vyzerala dost vystresovane, tak som akekolvek dalsie fotenie vzdala. teda aspon na nejaku dobu.😉
    Ambala

Čo ty na to?

