Priatelia spoza dverí

Ako sme dnes išli obedovať, zistila som, že sú moje kožúšky celkom vynervované. Potom som počula žalostný mňaukot. Najprv som sa zľakla, že sa niektorému kožúšku niečo stalo, ale keď som si ich porátali a nikto z nich nemňaukal, uvedomila som si, že to ide z ulice.

Pozrela som pred dom a na schodoch po sebe syčali Felix a Mravec. Stáli pri prázdnej miske a zjavne bojovali o teritórium. Myslím, že Felix je ich mama, Mravec, Minimi a Levík sa narodili niekedy na jar u suseda v kuríne. (Hehe, u toho, čo mačky tak neznáša, že ich až strieľa kušou.) V lete, ako sme my mali Lízatká, chodili okolo domu a keď som ich videla, tak som ich nakŕmila. Potom na jeseň som videla Minimi s bruškom až po zem – išla mať mačiatka. A potom pred pár dňami prišiel Felix a dostal nažerky. Obvykle býva na prednom balkóne, na malú radosť Ňusa, ktorý sa ho snaží cez balkónové dvere drapkaním po skle vyhnať.😉

Takže keď už na seba Felix a Mravec toľko škriekali, povedala som si, že pred mojím domom nie je ničie vyhradené teritórium a vyšla som pred dom, zatlieskala som a rozpustila som ich snem. Potom som šla pre konzervu Bozita. Kúpila som ju kvôli výbornej cene, Bozity z krabičiek mi moje kožúšky jedli, ale hneď mi dali najavo, že tieto konzervy (rovnako ako felixácke) si môžem žerkať sama. Tak som si povedala, že nevadí, že budú mať aspoň pouličné mačky.

Keď som sa s konzervou vrátila pred dom, videla som, že pred dverami, natlačená na drevo, sedí nejaká mačička. Minimi! Je plachá, odbehla, keď ma zbadala, ale nie ďaleko, len nejaké dva metre. Potom čakala, až naložím do misky, zaleziem a uvoľním bufet pre ňu.🙂 Už nemá bruško, je skôr pochudnutá a mačiatkovská, kým Felix a Mravec majú huňatú zimnú srsť a sú vypasení ako Dve gule.😀

Som rada, že som Minimi videla. Ono sa na jeseň schyľovalo k tomu, že ju vezmem dovnútra, keď som videla to bruško. Tak už zrejme mačiatka sú odstavené a Minimi je znova na pochôdzkach.🙂

 

Čo ty na to?

