Odvolávam poplach 😝

Dnes prišiel kolega a spoločne sme Morinka prehmatali. Už včera mi otrčil bruško na babranie a keď som tú hrčku prehmatala, vôbec nereagoval, takže som chytila podozrenie, že to nakoniec predsa len bude splstená srsť po operácii. No a ako sme to dnes prehmatali, nenašli sme nič, čím by to bolo spojené s telom, takže sme to odstrihli a bolo.😀 (Ale strihal kolega; ja by som si netrúfla.)

Pozreli sme aj Bobíka a jeho guľky. Tým, že si ich rozlízal, má na nich chrastičky, a tak mu ešte golierik dole nedávam. Pár dní radšej počkám. Už si naň aj tak zvykol, lieta s ním ako šarkan, skáče hore-dole (a niekedy nabúra golierikom a spadne), takže už ho až tak nevybesňuje.

No a mám ešte jednu radostnú novinu: minule som mala na kolenách Berušku a hladkala som ju. Pribehol Lassinko, oprel sa labkami o moje kolená a začal jej vyňuchávať papuľku. A ona bola taká popletená, že mu oblízala očko… Potom sa spamätala a chystala sa ho kúsnuť do uška, ale to už Lassinko odtiahol hlávku.

🙂 Zázraky sa predsa len dejú.😀

Čo ty na to?

