Niet konca problémom 😡

V sobotu sme s oboma chalanmi boli na injekcii antibiotík. Pekne sa hojili, dobručkí boli, tak vraj nepotrebujeme ďalšiu injekciu… Doma som dávala Bobíkovi dole golierik, kým bol pri mne a videla som, že si nevylizuje rany, lebo bol z neho zúrivý. Už bol večer, Bobík spinkal na ležadle na radiátore a ja som skočila k počítaču pozrieť si programy v televízii. Bola som preč asi pol hodiny. Vrátim sa a Bobík na zemi a ako si líže guľky, tak si líže guľky… Tak som ho zdrapila, narazila som mu späť golierik a šla som sa pozrieť, ako sa dolízal. A chytila som šok – guľky celé krvavé!

Zdrapila som Betadine a otierala som guľky tak dlho, kým sa krvácanie nezastavilo. Nakoniec som ich natrela mastičkou s propolisom, čo mi dala veterinárka, keby bol problém s ranami… a šupla som Bobíka aj s golierikom na noc do klietky. Protestoval, ale mne to bolo jedno – nemal sa lízať. 👿

Na druhý deň som kontrolovala guľky a zdá sa, že všetko prebehlo bez zápalu. Krvácanie sa neopakovalo, ale odvtedy Bobík behá nonstop s golierikom.

No a včera večer škrabkám Morinkovi bruško, keď tu rukou zavadím o čosi, čo vyzerá ako hrčka na slabine – veľká tak 3 cm! Vyzerá ako lalok. Najprv som myslela, že len zdredovateli chlpy, ale keď som sa toho dotkla v snahe zistiť, o čo ide, vždy sa mykol a zanariekal, takže je to zjavne citlivé. Dnes som to pozrela za denného svetla, ale nevyznám sa v tom. Vyzerá to ako plsť, ale keď sa toho dotknem, Morinko narieka. A je to niečo nové, pretože kým som ho predtým česala, nič podobné nemal.

Vo štvrtok už mám kolegu späť. Morinko nedostane ráno žerky a ťahá sa svinským krokom k veterinárke a ak bude treba rezať, tak priamo pod nôž. 😦 A Bobíka vezmem asi pre istotu tiež na prehliadku, či mu už možno dať golierik dole.

2 thoughts on “Niet konca problémom 😡

  1. jarah píše:

    Držte sa!

  2. ambala píše:

    😦 to snad nie. uz by toho hadam aj stacilo. drzte sa, dufam, ze budu vsetci OK.

Čo ty na to?

