Bobík: útek z Alcatrazu

Šialený včerajší deň v noci pokračoval. Bobík odmietol mať golierik.  Jednu chvíľu sa domontoval natoľko, že jednu prednú labku si podstrčil pod golierik a začal sa sám dusiť. Odmietol byť v klietke. Vrieskal tak žalostne, že som ho odniesla do spálne a zatvorila tam. Jeho náreky bolo počuť až cez dve poschodia. A dole v klietke žalostil Mory. Tak som Moryho pustila k ostatným, Bobíka som zniesla dole a dala do veľkej klietky. Ešte chvíľu plakal, ale potom už bol asi unavený a stíchol.

Obaja dostali pekne žerkať, takže nakoniec svojich 100 g papinky večer zbodli. Bobíkovi musím pomáhať nastaviť sa s golierikom na misku, ale už ten trik začína ovládať.

Pups dostala záchvat akútnej besnoty a začala po Lízatkách (aj Felinke, ktorá u veta vôbec nebola) syčať a útočiť na ne. Musela som ju vyhnať z izby, lebo som sa bála, že im ublíži na ranách.

Úderom polnoci Beruška zo skrine zhodila vianočné ozdoby a potĺkla ich. Všade plno skla… a ja o polnoci vysavač pustiť nemôžem… Tak som zametala, zametala a potom zasa zametala a zametala, lebo na zemi sa furt niečo trblietalo.

Potom som šla spať. A ráno sa zobudím a na mne stojí víťazoslávne Bobík bez golierika. Cez noc sa “vylúpal” z klietky, stiahol si golierik a len čo videl, že sa naňho pozerám, začal si víťazoslávne vylizovať guľky.

😦 Moje nervy.

 

One thought on “Bobík: útek z Alcatrazu

  1. jarah píše:

    😀 Vydržať!

Čo ty na to?

