Chalani už spievajú tenor

Dnes sme operovali a kastrovali. Je 16:30 a práve volali z veteriny: Bobík je už aj hore, Morinko sa ešte preberá. Malinkaté moje kožúškaté labkaté.

Felinku to čaká v januári. Dovtedy našporíme.😛

19:00

No, nervy v čudu…😦 Veterinárka povedala, že ich mám dať do samostatných klietok. Tak som nachystala dve klietky, dva brlôžky, dva záchodíky, dve vodičky… Bobíka som dala do veľkej klietky, pretože má golierik, ale metal sa tak príšerne, že nakoniec putoval do malej klietky, aby si niečo neurobil. Takže… Bobinko prevrhol misku s vodou do záchodíka a potom sa v tom vyváľal. Ešte aj za ušami je špinavý… a ja som na to došla až vtedy, keď to už bolo polosuché. Bobinko má kožuch plný granulí z podstielky a nejdú vybrať. A pretože bol aj kastrovaný, nemôžem ho okúpať. Bude pár dní musieť behať ako živý záchodík, než sa dostane pod sprchu… a ak špina nepopustí, budem ho musieť vyholiť a chvíľku z neho bude bezsrsté mačiatko.

Ehm… čo sa dnes ešte nepokaki?😦 Teda, aby ste vedeli… Kým som volala s veterinárkou, zazvonil mi druhý telefón. Prišiel kuriér s balíkom. Chcel peniaze a tie som nemala, takže budú musieť prísť zajtra. Len čo som zavrela dvere, už znova niekto zvonil. Zlý sused prevzal od iného kuriéra dva balíky so žrádielkom a doniesol mi ich. Potom došli mačiatka a ako som ich vyberala z prepraviek, zistila som, že Bobík krváca. Rýchlo volať vetke, čo s tým. Našťastie zrejme krvácanie dobiehalo, takže nič, ale teraz neviem, ako sa zaprasil na rane a či nebude problém… V piatok je tu zasa kolega, ak sa mi niečo nebude páčiť, pôjdeme k vetke, inak v sobotu ideme na novú dávku ATB.

Tak už som sa dosťažovala a idem sa pokúsiť zachrániť koberec od vlhkej podstielky (=Bobík aj hrabal to blatko).

Čo ty na to?

