Huňatý balón

Dnes som bola celý deň mimo (zasa), tak som ráno nasypala kožúškom granulí, ako keby som šla na Sibír. Keď som sa vrátila domov, vyzerali také hladné, že som im hneď bežala dať žerky, Lízatkám dokonca 400 g trom… Potom som zistila, že zožerkali cez deň aj všetky granule (štyri hrnčeky). Len čo Lízatká dožerkali, pustila som ich z klietky a pod nohy sa mi priplietol Morinko.

Vyzeral ako huňatý balón na štyroch labkách s kefou na čistenie fliaš na konci tela. Totálne guľaté bruško. Myslím, že za noc narastie najmenej o centimetrík. (Alebo narastie obsah záchodíka, ale ten o viac ako centimetrík! )

Čo ty na to?

