Očkovať? To budeme radšej maródiť!

Už v septembri som mala nechať kompletne očkovať Lízatká. Nakoniec sme kvôli chorobe besnotu presunuli na neskôr, ale potom sa mi nahrnula robota tak, že hoci je koniec októbra, ešte stále nebolo kedy… Vo štvrtok náhle odpadol program a nemusela som cestovať, navyše Felinke bolo zle, kýchala, vrackala a nechcela žerky, tak sme ich vzali a šli sme ich k veterinárke. Teta doktorka sa pozrela na Felinku, ale nemala teplotu, tak sme ich kompletne odčervili a dohodli sme sa, že 3.11. (môj ďalší relatívne voľnejší deň) prídeme na očkovanie. Ešte sme ani nedorazili od veterinárky domov a už sa ozval zákazník a zabral mi voľné poobedie, ktoré som mala vyhradené na očkovanie… čas, kedy kolega a auto sú k dispozícii.A tak sa bude opakovať scenár z leta – budem nosiť Lízatká na očkovanie po jednom. Už ich neodnesiem naraz, utešene narástli a Morinko má 2,7 kg, Bobík 2,5 a Felinka 2,1, takže už aj vo veľkej prepravke sú namačkaní ako sardinky. Ak ich nestihnem v ten deň odniesť všetky tri, našťastie aj nasledovný deň je voľnejší a môžem pokračovať.

(A ja že čo mám také štíhle a svalnaté nôžky. )

P.S.: Už musím urobiť nové fotky. Mačiatka už sú veľké Mačičky. Už sa kamarátia a nechávajú si vylizovať kožúšky od veľkých, Ryšík, Lassinko a Šintík sa s nimi už naháňajú, zvyšok je ešte taký vlažnejší, ale už aj Pupsinka prestala syčkať a chodí im na granule.

Čo ty na to?

