Druhé očkovanie

Tak, máme za sebou už aj druhé zaočkovanie. Musela som ho posunúť o pár dní dopredu, pretože v nedeľu začali veľké kožúšky prskať a kýchať a keby to bolo chytilo drobcov, tak musíme zopakovať aj prvé očkovanie (ďalších 76 evri v čudu ). Tak som volala veterinárke, či sa to dá. Potom som im šla dať Imunoglukan (preventívne, ide jeseň, obdobie chorôb, a okrem toho mali všetci stres z nových súrodencov, takže už asi dva týždne sa imunoglukanujeme), no a chalani už boli takí nejakí malátni. Zľakla som sa, že už chorejú, tak som zdrapila prepravku a cválala na veterinu. Teta doktorka ich pozrela. Vyzerajú byť v poriadku a ja som si uvedomila, že som ráno prikúrila, keď sa u nás kýcha, takže malátni mohli byť následkom tepla v izbe. Dostali očkovanie proti chorobám, ale očkovanie proti besnote sme nechali na neskôr, aby som ich teraz príliš nezaťažila.

Vetka mi poradila izolovať ich v najbližších dňoch, pretože ich imunita pôjde dole. Tak som po návrate domov hneď rozobrala klietku a preniesla som ju späť do šatníka a malí už zasa majú svoju vlastnú izbu a obmedzenú slobodu. Nič s tým neurobím; ak ostatní cez to kýchanie prejdú v pohode, tak ich znova pustím medzi veľkých, ale kým sa kýcha, tak ee.

Na budúci týždeň znova odčerviť a o tri týždne zaočkovať proti besnote. A dovtedy ju nesmú chytiť odo mňa.

Čo ty na to?

