Klietka otvorená

Otvorila som drobcom klietku a pustila ich do izby. Odvtedy lietajú ako šarkani.Pôvodne som myslela, že sme v izbe sami, ale potom z kúta vyliezla Beruška. Drobce ju zahnali na útek! Ale prvé oňuchávačky už boli. Dnes je dosť zlý deň, na streche sa búral komín a robí sa nový, rambajzu, že sa dom trasie od základov a kožúšky s nervíkmi na maděru…Ňusík zaliezol do búdky, nežerká, nepije, len kedy-tedy prehodí hlavu a zadok, ale aspoň tak zúfalo nemraučí, chúďatenko moje autistické… Dnes už aj Ryšík zaliezol pod radiátor v kuchyni, takže som pomenila zásady spolunažívania, zatvorila som obývačku a otvorila som kuchyňu. Ale moje zvedavce sa aj tak hrnuli do obývačky… Už bol Lízatká pozrieť a pooňuchávať aj Lassinko, potom už aj Pupsinka a Šintík, ale ten je útočný, ako vždy, takže pri ňom už začala Felinka vrčať a syčať a potom už vrčala a syčala aj na Gayku, ktorú tak vydesila, že hneď utekala ku dverám, chúďa moje maminovské. Pár dní potrvá, než opadne nervozita. Bobík našiel catnipovú hračku (niekto mu ju prepašoval do klietky) a šantil s ňou jedna radosť, že ho ani nezaujímalo, keď som otvorila dvere klietky… Vyliezol ako posledný.

Dnes sa nebude obedovať, len granule, a mäsko bude až večer, keď odídu strechári.

 

Čo ty na to?

