Prvý Lízkin týždeň v novom domove

Dnes je to tyzden, co je Lizinka doma. Velke pokroky sme zatial neurobili. Lizinka na mna utesene syci a vrci aj nadalej, ale uz aspon normalne papa a neplace (teda nemnauka ako keby ju stahovali z koze). Prve 3 noci som spavala pri klietke a nechala som tam deku s vankusom, aby si Lizinka rychlejsie zvykala na moj pach (a zrejme aj mojich uz udomacnenych maciciek a dunca, kedze deka bola povodne na sedacke a oni sa na nej spokojne vyvalovali). Predvcerom som Lizinku “nacapala” ako sa spokojne rozvaluje na tej deke a labky si opierala o vakus. Ako si ma vsimla, hned zacala sycat a potom zaliezla za skrinu. Ked som doma, tak su dvere do izby s Lizinkou otvorene, zvysne macicky si ju chodia obcas kuknut, rovnako aj dunco, ale zatial som si nevsimla, ze by sa nejak velmi kontaktovali (az na par vzajomnych posycani). Lizinka si zial dunca nepamata z cias, ked sme ju chodili von krmit a je z neho dost nervozna, aj ked uz po nom neutoci (1x ho isla zozrat cez klietku). Dnes sa Lizinka dokonca odvazila prist az ku dveram do obyvacky, ale na prahu sa otocila a isla spat do bezpecia “jej” izby. Tak uvidime ako to bude pokracovat dalej. (Ambala)

Aktualizacia – dnes boli macicky cca 2 hod same doma, a to bez zatvorenych dveri do izby (bola som s duncom u mojej mamy) a vsetky macicky su zive, zdrave a ani chumace srsti som nikde po byte nenasla (Ambala).

Čo ty na to?

