Beau má dva chvostíky

Ráno som vošla do izby a Lízinka i Lízatká boli vylezené v Lízinkinom košíčku. Už celkom zo zvyku som začala preratúvať. 1, 2, … ??? Znova. 1, 2… ???

😯

Chytila ma panika. Videla som Felinku a Beaua, ale Morinko nikde. Niekoľkokrát som si prebehala celú klietku. 1, 2… 1, 2… S odporom som pozrela na záchodík. Síce sa v ňom týčil Mont Everest, ale len taký malý. Nijaká hlávka, nikde ani chĺpika.

A potom som si všimla, že Beau má DVA chvostíky. Jeden svoj a druhý pruhovaný. Pozrela som sa bližšie – a Bobinko skutočne ležkal na Morym tak, že ho celkom zakrýval. Vydýchla som si a letela som na záchod a odvtedy sa od záchoda už veľmi nevzďaľujem. (Ďalší pokojný dníček.)

Keď som doniesla papu, Felinka už zvedavo pochodovala po klietke a usadila sa pri dvierkach, ktorými ju dávam dovnútra. Bobík sa kŕmil, až mliaskal, len Morinko ešte stále spinkal – ale podľa toho, ako blažene sa tváril, tak v tom sne mu zástupy myšiek špacírovali už predžuté priamo do papuľky…

Otvorila som dvierka. Lízinka ticho. Vyberala som misky. Trošku zasyčala, aby som nezabudla, že ma bedlivo sleduje. Vložila som nové misky s papou. Felinka hneď pribehla a začala oňuchávať. Lízinka spokojne ležkala a kŕmila ďalej.

Ale keď príde víkend, zas na mňa bude útočiť. Podivná mačka.

Ale mačiatka sú ešte stále TRI.

Čo ty na to?

