Feliway zaberá

Zdá sa, že Feliway zaberá. Včera večer som mala pocit, že ani moc nie, Lízinka bola natlačená na klietku, syčala, vrčala a mala som pocit, že ma ide rafnúť, keď som si prišla po posteľné prádlo, ale dnes ráno, keď som jej doniesla misky na raňajky, ani som nestihla odísť a už sa opatrne aspoň prednými labkami vytiahla z pelieška a zvedavo ovoniavala. Na misku s jogurtom zúrivo zasyčala a potom sa obrátila na jahňací whiskas (začala zle papať a tak dostáva whiskas na povzbudenie chuti do jedla ) a začala normálne žerky, hoci som bola ani nie 40 cm vzdialená! Tak som sa pre istotu nehýbala a pozerala do zeme. Požerkala whiskasíku, potom šla líznuť trochu jogurtu a vrátila sa k whiskasíku. Už vyliezla z pelieška aj zadnými labkami a učupila sa pri miske a vyjedla ju skoro celú. Potom opatrne obišla peliešok a vliezla doňho na vzdialenej strane, čo najďalej od “hnusnej prudkej blodníny s nepríjemným pachom” .

Aby ste rozumeli, v posledných dňoch, keď som jej doniesla ráno jedlo, tak len zasyčala a nedotkla sa ho skôr ako na obed. Zrejme reaguje na môj pach na miskách a potrebuje istú dobu, kým vyprchá. Ale dnes musela byť hladná, ráno boli večerné misky vylízané dočista a teraz má granule, ktoré až tak nemusí, takže aj zniesla moju prítomnosť. Náš tréningový plán “nula očného kontaktu, nula pozornosti, nula rozprávania, nula babrania a pomalé pohyby” očividne zaberá. (Vďakabohu za gúgl.)

Hodila som opatrne očkom aj po Lízatkách. Sú nádherné, už sa zdvíhajú na labky a Felinka a Beau zvedavo nazerajú ponad okraj pelieška. Bude zábava, až sa naučia vyliezť z neho von – dovnútra sa už bez maminej pomoci nedostanú… ale nula… etc.

Čo ty na to?

