Felinka robí prvé krôčky

Keď som Lízinke doniesla obed, vrčala na mňa ako môj triedny nepriateľ. Tak som sa nasprejovala Feliwayom od vlasov až k ponožkám a potom už len zvedavo sledovala, čo sa bude diať. Bola by som prisahala, že keď som vyberala prázdne misky, mala v očiach očakávanie … Naložila som jej dvojitú porciu a ešte som ju len postavila na zem (ruku som mala ešte v klietke), už sa Lízinka zdvihla a šla vyňuchávať. Whiskas funguje – vďaka nemu už dnes spapala aj kompletný CatNatura s krevetkami (keby som bola mačka ja, tak presne to si dám na obed ). Žerkať začala skôr, ako sa mi podarilo zatvoriť dvierka na klietke. Felinka v brlôžku vylizovala kožúšok Morymu a Beau spinkal obďaleč. Felinka asi zacítila žrádielko (alebo počula mamino mľaskanie) a zvedavo vystrčila hlávku z brlôžka. Brlôžok má veľmi vysoký okraj, ledva jej čumáčik vytŕčal. A než som sa nazdala, Felinka sa vyštverala na Moryho a odtiaľ na kraj brlôžka a odtiaľ sa zviezla na mamin chrbát… a už bola na zemi! Prvýkrát v živote! Nožičky ju ešte zúfalo nenesú, celá sa triasla, ako sa namáhala, a zadnými labkami je skôr širokorozchodník ako mačiatko, ale poctivo pochodila pol klietky, dostala sa až k ich detskému kratzbaumíku, potom poza maminu k záchodíku a tam na zemi našla vyhádzanú podstielku (mama “řádila”), tak ju vyňuchala a vylizovala. Lízinka ju podporovala vrnením a hrkútaním a vylizovaním kožúška a dávala pozor, čo jej mláďa stvára. Nakoniec dojedla a rozvalila sa na linoleu pri brlôžku a nastavila bruško. Felinka sa okamžite pobrala k bufíku a cuckala. Lízinka slastne zatvorila očká a otvárala ich, len keď som sa výraznejšie pohla. Sedela som tam ako v nebi a čakala, či sa aj tí dvaja chalani nepohnú a nevylezú, ale Beau a Mory sa začali biť, Beau síce poškuľoval, ale nakoniec zostal vnútri, a Mory ani nepoškuľoval, len pozivoval.

Dnes mi Lízinka urobila nádherný dar, že mi dovolila sledovať Felinkine prvé krôčky. Škoda len, že som nemala so sebou foťák. (Sun)

P.S.: Sú už poriadne velikí, môžu ťahať aj na 20 cm!

Čo ty na to?

