Zlá noc

Váženie 30.6.2014 okolo 8:30:

Beau 287g
Mory 249g
Felixe 294g

Myslím, že som v noci zachránila ďalšie mačiatko. Pred spaním sme naplnili Lízinke klietku žrádlom od výmyslu sveta, nakoniec sme ešte pridali hovädzie, aby bolo aj nejaké reálne mäso. Okolo 4:00 som sa zobudila a šla na záchod a všimla som si, že všetky misky s výnimkou granuliek a nejakej super detskej výživy na zasýtenie sú prázdne. Vzala som na vedomie, že veď má ešte granule, a šla som spať.

Po chvíli sa Lízinka presťahovala z brlôžka von a ľahla si. Potom sa povrtela a preľahla si. A znova. A znova. A začala vydávať také zvuky, ako keď je Šintík v strese. Okamžite som pozerala, čo sa deje. A Lízinka už prednými labkami v brlôžku a vyňucháva mladé. Tak som chytro strčila ruku do klietky a pohrkala granulami, pretože boli trochu bokom a nemusela si ich všimnúť. Okamžite nabehla a polovicu vychrúmala, lenže ja som sa na posteli potom pohla a ona odbehla do brlôžku k malým. V panike som vyskočila, zdrapila jednu z kapsičiek a hodila som ju do misky – neumytej, len vylízanej, ale nebol čas. Strčila som misku do klietky a Lízinka poňuchala, lenže maličké už cuckali, tak chvíľku ich nechala, po 2-3 minútach ich striasla a šla znova žerkať.

Tak mám pocit, že Obiho skutočne zabil jej hlad. Bola v klietke a raňajky prišli s asi hodinovým spozdením. Síce už má rutinu, že ju prikŕmujeme, ale ak bol hlad silnejší… Vlastne som Obiho zabila ja.

Čo ty na to?

