No tak ju zásobíme žrádlom, až pukne

Váženie 29.6.2014 okolo 8:00:

Beau 264g
Mory 235g
Felixe 268g

Líza ma skoro zožrala – natoľko, že sa mi nepodarilo dať ani prázdnu misku von z brloha a budem ju musieť vybrať na obed. Prichodí mi celkom ako bipolárna… Včera celý deň si vrnela, bahnila a keby som nevedela, že mačky nemajú mimiku, prichodilo mi to, ako keby sa VYSMIEVALA… Hodne ma stálo odfiltrovať svoje ľudské interpretácie a nechať situáciu ako to, čo je

Noc som strávila pri nich – a nebola príjemná. Pri prvom mľasknutí a grgnutí som sa strhla a šla som zapáliť bočné svetlo, aby som videla, čo sa v klietke deje. Okuliare som si dala vedľa vankúša a len čo sa začalo mliaskať alebo lízať, okamžite som pozerala. Párkrát sme skončili tak, že som zízala na Lízu ako smrť a ona zízala späť na mňa a BOLA SOM SI ISTÁ, že šla zožrať niekoho ďalšieho, ale pod mojím pohľadom cúvla… Zízala som na ňu tak dlho, až odvrátila hlavu a stočila sa do klbka a zaspala a nechala ich cuckať.

Párkrát som ich v noci preratúvala. Ráno som mala problém pozrieť na záchodík. Líza ráno spala von z brlôžka, celkom pri mojej posteli, ako keby hľadala ľudskú blízkosť (alebo ukazovala, čo sú hranice jej teritória). Granule boli všetky zožraté, mliečko všetko vypité. Možno je to pod vplyvom toho, čo sa stalo, ale keď na mňa dnes syčala a nechcela pripustiť, aby som odniesla misku, dostala som pocit, že sa vadí O ŽRÁDLO. Aj to drobné, pohyblivé, v peliešku. No tak ju zásobíme žrádlom, až pukne – len nech dá malým pokoj.

Mačiatka sú ako primrznuté. Menej sa hýbu, len Mory v noci pišťal a ja som sa modlila, aby to tú jeho mater nevytočilo a niečo nevyviedla. Prestávajú sa zaujímať o okolie a vidno, že im nie je dobre. Možno sa boja, možno im chýba to štvrté mačiatko, čo ja viem… Už nechápem vôbec ničomu. Pozerám do klietky a vidím kanibala. Lízibal Lecter.

Čo ty na to?

