Váženie 26.6.2014

Váženie 26.6.2014 okolo 9:00:
Beau 228g
Mory 191g
Felixe 225g
Obi 184g

Túto noc som spala pri nich a večer som dala do klietky svoje prepotené tričko, aby si Lízinka zvykala na našu vôňu a už toľko nenerváčila. Aj dnes syčala, ale v podstate ma bez väčších problémov sledovala, ako vyberám a vážim drobcov. Až keď už som ich všetkých priveľmi babrala (koketa Feli mi ukazovala bruško, naťahovala sa, zívkala a predvádzala plný repertoár ), tak zasyčala a naznačila, že ak sa nepopracem, pacne. No tak som sa popratala.

Mory dobehol (veď ho včera aj Ambala prikladala k cecíku v kuse), teraz zas hapruje Obinko – budeme bedlivo sledovať. (V noci furt niečo komentoval. On je taký rodený rozprávač. )

Fotiť sa nedá, nechcem Lízinku ešte viac vyfríkovať.

Čo ty na to?

