Záchod mimo záchoda

Váženie 25.6.2014 okolo 9:00:
Beau 217g
Mory 178g
Feli 218g
Obi 176g

Dnes bol zážitok ako Kanada. Lízinka má nejakú vytočenú náladu už druhý deň, v noci naložila mimo záchodíka (čo je dosť umenie, keďže medzi záchodíkom a pelieškom je tak 5 cm priestoru) a potom to zahádzala podstielkou zo záchodíka. Pol izby pokrytej podstielkou, na všetkom tak 1mm prachu… (Aby ste chápali, je umiestnená v ŠATNÍKU .) Už druhý deň udiera po všetkom, čo jej príde na dosah, takže bolo dosť umenie dostať ju do prepravky a odložiť, kým som tú spúšť upratovala. Po trištvrtehodine mi už zostáva akurát tak vyčistiť záchodík – a to musím najprv vypudiť ostatné kožúšky z balkóna, aby som tú prášivú podstielku mohla preniesť na balkón a čistiť tam…

Ale to ma len štve; oveľa horšie je dnešné váženie. Mory za včera nabral len 1g. Počkám do zajtra a ak to bude zasa také nijaké, volám veterinárke. Najprv som chytila paniku, že za dva dni pribral len 3g a chcela som spustiť záchrannú akciu týrania Moryho už dnes, ale potom som si pozrela našťastie včerajší záznam a zistila som, že včera papal poriadne. Len cisárak Obinko ho už takmer predbehol, takže až tak v poriadku to nie je… Možno existuje extra výživná náhražka materinského mliečka pre mačiatka alebo Mory vyživuje nejakú pásomnicu.

Čo ty na to?

