Váženie 24.6.2014

Váženie 24.6.2014 okolo 9:00:

Beau 207g
Mory 177g
Feli 207g
Obi 167g

Dnes ráno, keď ma Lízinka videla, spustila nekonečné zlostné syčanie a mručanie a za týchto zvukov sa presťahovala do tej strany klietky, ktorá je bližšie k pultíku, kde pripravujem papu. Stála na záchodíku, syčala a zvedavo ňufala pomedzi mreže klietky, akože čo sa bude dnes servírovať… Keď som jej prestrčila pomedzi mreže už prázdnu kapsičku, za udatného vrčkania ju vyňuchala a chvíľku to vyzeralo, že ju aj oblíže, ale potom si spomenula, že je dáma, a miesto toho na mňa zasyčala.

Keď už bola taká kontaktná, tak som si povedala, že jej dám žerky mimo klietky a takto budem mať prístup k maličkým a môžem ich povážiť. Spočiatku to aj klaplo, Lízinka opatrne vyliezla von a začala žerky a ja som vzala Felinku a vážila ju. Baba jedna, ako je vždy ticho, teraz pišťala ako na tŕní. Ešte som stihla dať ju späť, ale to už Lízinka pochodovala do brlôžku. Tak som jej dala misku do brlôžku a ostatných som lovila spod nej. To už nesyčala – to pozná.

 

Čo ty na to?

