Beau otvára očká

Váženie 21.6.2014

Beau 171g
Mory 155g
Felixe 171g
Obi 135g

Už aj Beauovi sa otvárajú očičká, hoci sa tomu udatne bráni.

Dnes pri raňajšom kŕmení na mňa Lízinka syčala ako fras, hoci už vie, že kapsičky v ruke a dlhá lyžica a hlavne červená miska znamenajú žrádielko… Kým ona žerky, ja som sa hrala s maličkými a vážila som ich. Felinka je srdcolámač – zasa na mňa dvakrát zívla, potom sa prevrátila na bruško a začala si cuckať labušku… Vyzerá z nich najvyspelejšia, najsamostatnejšia, a mám pocit, že už pochopila význam šmajchlenia sa a keď ma zacíti, tak predvádza, aká je dobručká… To bude koketka!

Morinko je ešte stále taký nedomrlý, menej aktívny než malý Obi, ktorý je o deň mladší. Obinko pri cuckaní pradie (rozpoznávacie znamenie – ak to vydáva zvuky, je to Obi), až sa ozýva celá izba. No, dnes Lízinka, ako sa miska chýlila ku koncu, začínala na mňa stále intenzívnejšie syčať a vrčať, tak som ju nakoniec prevrátila na bok, aby malí mali prístup k cecíkom, a začala ju škrabkať za uškom. A dajsamisvete – odrazu sa Lízinka ukožila, položila si hlávku, nechala sa škrabkať… a začala PRIASŤ.

Hepi. Dnešný deň sa už oplatil.

P.S. Ale mám pocit, že každé ráno sú drobce väčšie a väčšie! Aspoň Felinka určite. Mory je furt rovnaký.

Čo ty na to?

