Deň po pôrode/druhý deň pôrodu

Takto som ráno našla mačiatko, čo sa narodilo v noci – Castanedu (Kastiho). Odložené, odsunuté nabok. Dala som ho k cecíku a myslela som, že sme vyhrali, ale na obed bol zasa odsunutý a tak sa šlo k veterinárovi. OKAMŽITE.

kasti

***

Práve volali z veteriny, že Lízinka napriek injekcii nemá nijaké kontrakcie a tak ju idú rezať.

***

Volali z veteriny – Lízinka je po cisárskom reze a kastrácii a večer si ju môžem vyzdvihnúť. Našli v nej ešte jedno čierne mačiatko, chlapčeka. Ambala mu práve hľadá meno, ale ak sa neodhodíte a poradíte nám, možno vyberieme nejaké od vás…

Akurát Castaneda zápasí o život. Trošku Lízinke odcucali mliečka a nadupali ho doňho, ale budem ho musieť kŕmiť z fľaštičky, na tú reagoval lepšie ako na cecík. Ešteže mám doma mliečko, čo som kedysi kúpila Šintíkovi.

Ľudia, držte palce. Ide sa bojovať o životy. Už NIKDY nechcem držať v rukách mŕtve mačiatko ako včera. Keby som bola mohla, vymenila by som na fleku svoj život za jeho…

***

Castaneda na veterine zomrel.😦 Večer som už dostala len jeho mŕtve telíčko.

Čo ty na to?

