Nový kožúšok na obzore?

Na Mačky SOS sa objavil článok s fotkami a pri tých fotkách mi to nedalo a prihlásila som sa ako záujemca o adopciu:

gustik1gustik2gustik3

Gustík je jeden z troch príjmov, ktoré tu zas v Žiari máme…Neskromne som si myslela, že uz som videla a zažila s mačkami všeličo, ale opak je pravdou. Prvotné info bolo, že pred reštauráciou neďaleko Žiaru sa objavila mačka, ktorá je hladná a pýta sa dovnútra.Chápem, že z hyg. dôvodov je to problém, aj keď zamestnanci ju kŕmili, no zostať tam nemohla, hlavne pre jej bezpečnosť. Kontaktovala ma slečna, ktorá tam robí a priviezla ju. To, čo som videla a počula, ako dýcha, ma dostalo.Z mačky sa vykľul kocúr, ktorý neustále tlačil kapustu. Vyzeral hrozne, vychudnutý, ledva dýchal a ja som bola presvedčená, že umiera na FeLV alebo FIV…no test bol negatívny. Má silný zápal pľúc, chudý,slabý, špinavý, že mňa napadlo jediné slovo- ” ZHUMPLOŠENÝ”. Ja neviem, či žil v lese, blízko ktorého sa reštika nachádza, alebo ako dlho takto žije- nežije. Nevieme ani, či má 5 alebo 15 rokov, mal už iba 2 zlé zuby, aj tie sa mu však už vytrhli. Vyšetrenie krvi neukázalo zlyhávajúce obličky, mal zvýšené pečeňove hodnoty, ale ja sa divím, že vôbec existuje:-(. Neviem, kde sa v Gustíkovi berie toľko lásky k človeku, možno niekedy, ale veľmi dávno však milovaný bol…V ten večer, kedy sme prijali Gustíka, som nemohla zaspať, pred očami som mala jeho pohľad, plný bolesti, trápenia ale aj odovzdanosti či iskierku života…Vôbec neviem predpokladať, či Gustík zvládne a na aký dlhý čas svoj boj. Vôbec teraz neriešim, či takýto kocúr má šancu na nový domov, Gustík a my okolo neho žijeme jeho prítomnosťou a snažíme sa mu spríjemniť každý okamih. On sa momentálne vytešuje, že je v teple, má dostatok jedla a deku, nie studenú zem, kde si líhal s prazdnym bruškom…

15.3.2014: Dnešne foto a info: prestal hnačkovať a zjedol velku porciu surovej kuracinky, no dýcha hrozne

gustik4

3 thoughts on “Nový kožúšok na obzore?

  1. jarah píše:

    Božinku, nemôžem kontrolovať emócie.

  2. Sun Belangelo píše:

    Jo, veď práve.😦

  3. ambala píše:

    tohto kocurika som vcera alebo predvcerom zdielala na FB. chuda male, naozaj vyzera velmi zubozene.😦 dufam, ze bude v poriadku.

Čo ty na to?

