Deň “nájdi mačku”

Včera som bola pozrieť moje mačacie krsniatka. Keďže Hela bola pracovne mimo cicahausu, išla som im dať papať a trochu sa im venovať (hrať sa s nimi). Po príchode ma už väčšina mačičiek čakala pri dverách. Neverila som vlastným očiam, keď pribehol aj Ňuso a NECHAL SA HLADKAŤ. To už ani neni pravda, že voľakedy si išiel labky polámať ako sa snažil zdrhnúť z dosahu ľudí (a o nejakom hladkaní nemohlo byť ani reči). Mačičky dostali papať, počkala som kým všetci dojedia, poumývala som misky a ešte som sa nejakú dobu motala v kuchyni (chlipkala som colu). Ostala mi ešte jedna neumytá miska. Išla som ju umyť a zrazu počujem spoza linky nejaký šramot. Mala som pocit, že sa tam dostala niektorá mačička, tak som všetky vypochodovala von z kuchyne a začala pátrať. Nikde nič. Vyšla som z kuchyne, počítam a kontrolujem mačičky a neviem nikde nájsť Berušku (a medzitým som telefonovala s Helou, asi bola riadne zhrozená, keď som jej povedala, že je za linkou nejaká mačička a jediná, ktorá mi chýba je Beruška). Obehla som celý cicahaus a Berušku som nikde nevidela. Tak som išla späť do kuchyne, či teda nie je predsa len za tou linkou, ale nič. Zúfalo som začala volať na Berušku a zrejme sa jej ma uľútostilo, pretože som ju zrazu zbadala na schodoch (schádzala z poschodia, kde som ju hľadala!!!). Naozaj mi poriadne odľahlo, pretože som nemala ani najmenšie tušenie ako by som ju dostala spoza linky, keby tam naozaj bola (Hele som hneď písala, že všetko je OK, nech môže kľudne spať). Potom som sa s mačičkami ešte hrala, Ňuso naháňal pavúka (info pre Helu – pavúk zdrhol). Berušku som poriadne vyhladkala, čo sa ani najmenej nepáčilo Lassinkovi, čo mi dal jasne najavo (som bohatšia o niekoľko slušných škrabancov). Chantalka (ktorá zas narástla) obháňala Ryšíka a Šintík naháňal všetkých (najviac však Cicu). Gayka sa mi každých 5 krokov hodila pred nohy bruškom hore (= škrabkaj ma). Všetci sa motali okolo mňa, Lassinko nešklbal Berušku (mňa síce doškrabal, ale to prežijem), pôsobili na mňa tak kompaktne. Pristihla som sa pri tom ako si hovorím, že sa z nich už naozaj stáva správna svorka a sú čoraz zohratejšie. A to ma nesmierne teší🙂🙂🙂

test pre oči – nájdi mačku

najdi_macku

Čo ty na to?

