Stratila sa Myšička!

Dnes som sa vrátila domov a nemohla som nájsť Chantaličku. Viem, že zvykne niekam zaliezť a spať a nereaguje na volanie, tak som si z toho nič nerobila, ale keď som šla po schodoch hore, počula som ju, ako dosť ubiedene mňauká. Trikrát som pobehala celý dom – a nič! Pootvárala som všetky skrine, zásuvky, poodťahovala nábytok – a nič!

Postupným počúvaním som sa dostala až do celkom prázdnej izby. Popozerala som pod a za nábytok – nikde nič. Kožúšky behali so mnou a študovali, čo porábam… až som si všimla Šintíka, ako ňuchá okolo stolíka. Popozerala som pod stolík, do stolíka, za stolík, vedľa stolíka – a nič…

Medzitým sa Šinťo presťahoval k sedačke a začal oňuchávať jej koliesko. Keď sa k nemu pridali už aj Ryšík a Lassinko, spozornela som. Nazdvihla som sedačku, hoci sa tam Chantalka nemala ako dostať… a nič… Už som odchádzala, no oni zostali pri koliesku a ňuchali o dušu spasenú, tak som sa vrátila a nazdvihla som sedačku znova. (A po zvyšok týždňa sa budem musieť z toho liečiť.😦 ). Odrazu spod nej vybehla Chantalička, oblízala si kožúšok a už bola na svete…🙂

Koťuha jedna huňatá. Vypisujem výskumnú úlohu, ako tam vliezla, keď od zeme sú to len nejaké 2 cm.

(Ale odľahlo mi úplne neskutočne.)

2 thoughts on “Stratila sa Myšička!

  1. jarah píše:

    Nám sa jedno mačiatko takto pod sedačkou udusilo. Vliezlo pod ňu a nevedelo vyjsť, ani vydať hlások. Mesiac som chodila po svete ako bez duše. Netuším, ako sa tam dostalo. Možno sa niečoho zľaklo, plné adrenalínu sa navlieklo do najbližšieho otvoru a bola to pasca.😦

    • Sun Belangelo píše:

      Ešteže sa tie moje kožúšky zmilovali a ukázali mi, kde mám hľadať… To trdielko mňaukalo, keď som bola dole, ale len čo som prišla do izby, bolo ticho ako päť peňazí – zrejme sa bála, že čo vyviedla…😕 Mala som nervy, že sa ešte teraz trasiem. Ale týmto som si to už asi “odhmotnila” a už by nemuselo nič ďalšie hroziť.🙂

Čo ty na to?

