Pokroky s Ňusíkom

Musím sa pochváliť… Som taká vytešená! Ňuso sa chytá. Keď prišla Chantalička, už ju nebil ani na ňu veľmi nesyčal. Už sa zrejme cíti doma ako “doma” a je uvoľnenejší.

Teraz už chodí nastrčiť hlavičku na pohladkanie aj do pracovne, keď sedím za počítačom. Na záchode každé ráno, to by bez toho nemohol byť. Ale včera… včera som mu česala kožúšok! A dnes, keď bol toho názoru, že už pridlho čakajú na obedík, prišiel mi k počítaču zamňaučať.

🙂 Ľudia, možno z neho už viac nedostanem – ale naplánované mám, že sedím, pozerám telku a na nohách mi leží Ňuso a necháva sa babrať.😀

Čo ty na to?

