Mačičky a Myšička

Chantal (krycie meno “Myšička”) už je v mojej bande celkom začlenená. Najprv som ju izolovala v izbe a nechcela som ju nechať behať po dome, lebo mám také schody, ktorými môže prepadnúť – a Ryšíkovi sa to stalo a to už nechcem zažiť nikdy viac! A tak som do dverí namontovala sieťku a nosievala som ju na hodinku-dve denne k ostatným do izby a na ten čas som zatvárala veľkú izbu.

V piatok sme dole vo veľkej izbe urobili znova veľkú klietku, pomocou ktorej som odučila Berušku pišať po kútoch. Hneď sa do nej nasťahoval aj Šinťo, ktorý sa už s Myšičkou naháňa jedna radosť. Bývajú tam spolu, ale včera sa nejako nemuseli, je možné, že Šintík žiarli na Ryšíka, ktorý je už zdravejší a začína sa hrať s Myšičkou. (Medzi Ryšíkom a Chantaličkou od prvého okamihu niečo je, nejaké puto, takže Šintík zrejme neuspeje a bude sa musieť uspokojiť so mnou… chúďatenko moje.😕 )

Myšička ich všetkých poriadne preháňa. Veľkí pred ňou utekajú do vyšších polôh, čím ju len učia expertne sa šplhať.😉 Cica na ňu kedy-tedy posyčí, Gayka nemala s kocúrikmi nijaký problém, ale na túto mačičku si nejako nevie zvyknúť. Zato Beruška na ňu pozrela, vzala ju na vedomie a nerieši.

Drobci a Myšička sú už veľkí kámoši a u nás sa cvála tempom, že ani nestačím kamerovať… Lassinko je na Myšičku zvedavý, ale keď po ňom príliš skáče, tak zdrhne. Ňuso sleduje z diaľky a keď je toho názoru, že drobec sa moooooc rozťahuje, priplichtí sa a uvalí jej výchovnú ťufku, že ju z toho prehodí. A ona mu potom za trest vyskočí na chrbát a zhodí ho z nôh ako karatista.😛

Po dome ju voľne nechám lietať až o nejaký mesiac, kedy už bude dosť veľká a dosť usadená, aby ani náhodou netresla zo schodov.

Ale včera ma skoro šľak trafil. Celý týždeň kamerujem a išla som to konečne zostrihať – a zistila som, že kamera je nastavená na najnižšie možné rozlíšenie! Všetky tie naháňačky a bitky sú v takej strašnej kvalite, že hrúza. A Myšička už je dvakrát taká veľká, ako keď prišla, takže už je to nenávratne stratené…😦

Neva. Bude sa kamerovať teraz. A just.

Čo ty na to?

