Zázraky sa dejú

Dnes sa stal zázrak. Sedím za počítačom, príde Lassinko a vypýta sa na kolená.Tak sa odsuniem a Lassinko sa zmotá do klbka a spinká. Labkami mi objal ľavú ruku a nechce pustiť, ale našťastie robím jednoduchú robotu a zvládam ju pravou rukou. Lassinko vrní, ja pracujem.

Odrazu príde Beruška a vyskočí na stoličku za mojím chrbtom. Chce na kolená, ale rýchlo zisťuje, že na kolenách mám Lassinka. Lassinko už má oči ako had, tak poctivo škrabkám jeho bruško a on sa uvoľní a znova vrní.

Beruška skúsi labkou, či je Lassinko reálny alebo fatamorgána, ale keďže narazí na jeho kožuch, vylezie na stôl a usadí sa na podložke pre myš. A potom začne vrnieť a otierať sa o mňa a chce pohladkanie. Ľavú ruku mi drží Lassinko, tak mi zostáva len pravá. Pohladkám Berušku, ale potom, aby sa mi ten žiarlivec na kolenách nestratil, rýchlo hladkám jeho. A tak dokola. Lassinko poškuľuje po Beruške, ale vrní. Beruška poškuľuje po Lassinkovi, ale vrní. A pretože Beruška potrebuje viac šmajchlenia ako len jednu ruku kedy-tedy, začne sa mi otierať o tvár. Zapájam do hladkania aj hlavu a tvár a otieram sa o Berušku a fučím jej do kožúška, pričom škrabkám Lassinka pod krkom, kde to má najradšej. Obaja vrnia ako motorová píla… a ja som celá blažená. 🙂

Myslím, že si konečne vybudovali pri pohľade na toho druhého aj istý pocit pohody. Natoľko, že keď po pol hodinke šmajchlenia otáčam Lassinka labkami nahor a babrem mu bruško, nemá s tým pred Beruškou žiadny problém. Nechá sa poškrabkať, predvedie mi, aký je dlhý, keď sa naťahuje, a skĺzne na zem. Bez útoku na Berušku.

🙂 Zázraky sa dejú. 🙂

Čo ty na to?

