Belasá Chantal – osem

Nedávno na fejsbúku Ambala zdieľala album o mačičke, ktorá sa našla v Brezne. Nejako ma zaujala, deň-dva som sa k obrázkom vracala, ale nechcela som domov už žiadnu ďalšiu Mačičku, pretože tie moje kožúšky sa konečne začali dávať dokopy a vytvorili si gang. Lenže mačička mi nešla z hlavy, tak som po pár dňoch začala špekulovať, ako by to vyzeralo, keby… No a potom sa nutne šlo na kyvadlo. Tentokrát som dostala odpoveď, že je v ich záujme, aby som sa o mačiatko uchádzala. Tak som ešte asi dva dni otáľala a priala si, aby ju už niekto adoptoval, a potom som sa ozvala.

Mačička bola už zarezervovaná, tak som povedala, že sa ozvem vo štvrtok, či si ju teda berú. Nebrali. Dovoz bol vybavený, v sobotu mala prísť do Bratislavy.

Postla som na fejsbúku otázku, ako by sa mohla volať, pretože mne akosi nič neprichádzali na myseľ. Ambala sa ozvala, že Chantal. Šípila som, že sa mi bude Šanti a Šinti pliesť, hľadala som ďalšie mená, ale ani jedno už akosi neprevýšilo Chantal. Od okamihu, kedy to meno padlo, bola mačička Chantal.

Včera ju doviezli. Boli sme si ju s Ambalou vyzdvihnúť a potom sme ju rýchlo niesli domov. Kým Ambala zabávala Mačičky, prepašovala som ja chytro prepravku do izby, ktorú som pre Chantal vyhradila. Nesmiem k nej zatiaľ nikoho pustiť, pretože ešte nebola u veterinára, ani odčervená, ani zaočkovaná – a po skúsenostiach so Šintíkom neriskujem Zajtra ideme k veterinárovi a dovtedy poctivo zbierame podklady 😉 pre koprológiu.

OK, takže čo viem o Chantalke?

“mačička, ktoré má asi 2 mesiace si hľadá domov! Našla sa na ulici v kanáli, kde plakala a keďže bol kanál aj privalený tehlou, tak sa odtiaľ samozrejme ani nemohla sama dostať … mačiatka, ktoré je pravdepodobne krížencom britskej, alebo ruskej modrej mačičky.”

Fotky z fejsbúku uvádzajú galériu obrázkov a potom nasledujú fotky zo soboty a nedele a video, ako si Chantal obhliada svoju “karanténu”.

Je bezproblémová, ízy a nesmierne životaschopná. Pokúšali sme sa ju s Ambalou uťahať hraním, ale uťahala ona nás. 😛 Som zvedavá, ako sa bude držať a ako si na seba zvyknú. Ostatní vedia, že majú v dome votrelca, ale ešte ju nevideli a nepočuli a venujem sa im aspoň tak, ako predtým, takže sú síce zvedaví a nervózni, ale neškodujú. 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Postupne pridám aj ďalšie obrázky, takže sa oplatí tak po týždni sa prísť sem znova pozrieť. 🙂

8 thoughts on “Belasá Chantal – osem

  1. jarah píše:

    A ste si isté, že je to slečna? 😆
    V každom prípade, začína byť veselšie a to je fajn, nie?

  2. ambala píše:

    my sme sa rozhodli, ze je to Chantal a basta. meno pre kocurika nemame 😉

    Chantal je uplne neutahatelna, ale straaasne rozkosna 🙂
    prisla som domov, nakrmila moje 4-nozce, medzitym som dala prat, zjedla som misku krupicovej kase, este vyvesiam oprate veci, vybehnem s Theom a padnem do perin ako poleno.

  3. Tina píše:

    jeeeeej
    akyy zlatyyy huncuuut 🙂

  4. Sun Belangelo píše:

    Dneska sme boli u veterinára. Chantalka má kilečko a dostala všeličo na odčervenie. Nechali sme tam voňavý 😉 darček pre koprológa. Ale na dverách už visí oznam o povinnom čipovaní a že po 1.10. nebudú bez čipovania robiť úkony, takže najbližšie musím dať celú bandu začipovať, aj keď sa mi tá predstava totálne bridí. Hlavne by som nechala povinne začipovať tých, čo ten zákon schválili – a to čipom pomerným veľkosťou k ich vlastnému telu! 👿

    A teraz si idem kúpiť štrymfľu na nožnice, aby som do nej mohla vystrihnúť priezory pre oči, aby som mohla vylúpiť banku, aby som mohla nechať Mačičky začipovať, aby bol tento ľudský svet vôbec ochotný sa im venovať. Vrrrr. 😕 Čo nie je vysledovateľné, to pre ľudstvo zjavne nemá hodnotu. NIE SOM ČLOVEK! Ja tak len nešťastnou náhodou vyzerám.

    • jarah píše:

      Ešteže náš veterinár (len tak medzi nami) povedal, že je to hlúposť a nemusím svojich loptošov dávať čipovať. Veď sú stále doma. Iba keby sme chceli cestovať do zahraničia vtedy by sa tomu nedalo vyhnúť. Takže ja zatiaľ štrinfle natiahnem na nohy.

  5. oli píše:

    Blahozelam k prirastku. Ja som dala cipovat len macicky, co pustam von. Nasu 15 rocnu geriatricku uz nie.
    Drzim packy, aby sa co najskor udomacnila.
    O

  6. calieen píše:

    jej, aká krásna modrá cica:) gratulujem

Čo ty na to?

