Novinky

Včera sme boli so Šintíkom na kontrole. Dopadlo to dobre, rany sa mu pekne hoja. Mal trháky nádherné, zdravé a mocné a zanechali po sebe dosť veľké rany… Dostal preventívne ďalšiu dávku antibiotika (prvú dostal po operácii) a ešte stále je len na granuliach. Už sa za to na mňa hnevá, ale kým rany celkom nezarastú, mäsko nebude. 😕

Len čo som ho po narkóze doniesla v pondelok domov, žerkal ako hrdza – celý deň nemohol, tak hneď si dal dvojitú porciu svojich milovaných Hillsiek d/d. Ostatní boli celý pondelok nervózni, pretože videli, že som odišla so Šinťom a vrátila sa bez neho, takže keď dosšiel domov, museli ho okamžite vyňufať a vylízať… Krásne bolo, keď som videla, ako sa s Ryšíkom čistili navzájom, hoci Šinťo bol krátko po trhaní zúbkov.

Bez trhákov je trochu bezmocný. Včera sa durdil, nechcel žerkať na obed granule (sú zvyknutí na obed dostávať kapsičku a tú teraz Šintík nemôže), tak som mu do misky narezala na kúsky jednu lahôdkovú tyčinku. Bol zavretý v klietke, aby som ho držala bokom od ostatných, čo papali kapsičky. Čoskoro som zistila, že tú tyčinku nevie vziať do papuľky a naháňa ju po celej klietke. Ostatní sa zbehli naokolo a keď sa s mlsinou priblížil príliš ku krajom klietky, tak zalovili labkou a ukradli mu tyčinku. Ale s obedom to pomohlo, pretože zožerkal aspoň polovicu granulí.

Nedávno som si všimla, že keď sa k nim chcem pritúliť hlavou, vždy uhýbajú. Myslela som, že obrovská ľudská hlava v nich vyvoláva pocit stiesnenosti, ale dnes som zistila, že to je inak – smrdí im môj očný krém! Kým som si natierala tvár, prikmitril sa Lassinko, stál na vani a zvedavo sledoval, čo stváram. Tak som mu prisunula ruku s tubou krému, aby si oňuchal – on je taký veľký zvedavý oňuchávač. A Lassinko cúvol! Priložila som mu k ňufáčiku ruku, ktorou som si natierala oči – a zdrhol. Neskôr som Ňusovi podstrčila ruku s pleťovým krémom, ale ten mu nevadil.

Takže moje kožúšky zrejme neobľubujú môj očný krém. No, máme všetci smolu. 😉 Ja iný neznesiem, takže im nebudem pchať ksicht pod ňufáčiky. 🙂

2 thoughts on “Novinky

  1. jarah píše:

    Povedz, aký krém používaš, lebo ja som už vyskúšala všetko možné a vždy mám oči ako angorský králik.
    Včera v noci som docestovala z Talianska a hneď na dverách ma moja mačička vykričala. Chodila za mnou a hubovala ma, kým sme si neľahli spať. Potom ma priľahla, aby som už nikam nešla a ráno, keď som ju pustila na balkón mi chytila vtáčika, aby mi ukázala, aká je šťastná, že som už späť. Polovicu zjedla a polovicu mi ponúkla 😀

    • Sun Belangelo píše:

      Vichy LiftActiv na oči. 🙂 Jediný, ktorý môžem užívať viac ako dva týždne v kuse bez ekzému. Rada magistry: drahé krémy bývajú silne parfémované a preto robia paseku. Ale celkom to nesedí, pretože d´Oliva mi urobil presne to, Alverde tiež (hoci vydržal tri týždne) a Vichy je všeličo iné, len nie lacný. 😉

Čo ty na to?

