Šintík príde o zúbočky

Dnes som vliekla Šintíka v tej horúčave na kontrolu k veterinárke. Labka je vraj lepšia, nové rany nevznikli, takže to fakt vyzerá na alergiu na barbecue omáčku (že tiež musia všetko rozkúsať!👿 )

Potom mu pozerali aj papuľku. Šinťo mal zlomenú čeľusť a sánka mu krivo zrástla. Kým mal malé zúbky, nevadilo to, ale teraz mu narástli zdravé, veľké tesáky a zapichávajú sa mu do spodnej pery. Už som sa na to kedysi pozerala a rozmýšľala som, či sa zuby nedajú zbrúsiť, pretože to ustavičné dráždenie by mu mohlo urobiť rakovinu a to neriskujem.

Lekárka povedala, že zbrúsiť zúbky nejde, ale že ich bude treba vytrhnúť – dať Šintíka do narkózy a zbaviť ho tých dlhých tesákov (horných aj spodných). Je mi ho trošku ľúto, lebo tie zúbky sú nádherné a patria k Mačičke ako kožúšok a pazúriky, ale radšej Šintík bez tesákov ako Šintík, ktorého bolí papať!

Takže teraz v lete niekedy príde Šinťušík o zúbky.😦 (Keby som našla toho, čo mu zlomil papuľku a chvostík, viem, čo by som mu urobila.👿 )

4 thoughts on “Šintík príde o zúbočky

  1. ambala píše:

    😦 to je strasne, Šintík si uz preskakal kde-co a teraz este aj toto…
    veru aj ja viem, co by som tomu “ctenemu dobrakovi” urobila…

  2. jarah píše:

    Žužlík prišiel pri tej (neznámej) nehode minulý rok o jeden dlhý trhák a mal pobabranú sánku, ale apetít mu tým neodišiel. Šintík si zvykne a hlavne, že nebude musieť zakúšať bolesť. Pozdravujem kožúšky.

  3. jarah píše:

    Ináč, ráno som počas cvičenia jogy myslela na Šintíka, že sa musím opýtať, ako dopadlo vyšetrenie😀

  4. matrioshka píše:

    aj mojej Máši chyba zub, ta si ho vyrazila ked skocila zo 7. poschodia.

Čo ty na to?

